Strona 1 z 2

kable zapłonowe NGK vs BERU i inne

: śr cze 06, 2007 22:36
autor: MAPET
1 pytanie to czy dziekki lekkeimu nadtarciu 2 kabli ( dodam ze nei sa przetarte do przeowdu ale lekko pocieniona guma! moze to byc powodem braku iskry przy mocniejszym deptaniu?

po 2 co sadzicie o kablach

http://allegro.pl/item203051254_przewod ... 8_vr6.html

vs

http://allegro.pl/item199599968_przewod ... 8_vr6.html

wiadomo NGK lepsze ale czy tamte sa dobre czy lepiej nie?

a moze BERU?
http://allegro.pl/item201689984_przewod ... assat.html

albo tu:

http://allegro.pl/item203324518_przewod ... 8_vr6.html

: śr cze 06, 2007 22:56
autor: Dzaba83
tez moze byc przyczyna ale ja bym predzej obstawial kopułke i palec mialem podobne objawy jak ty wymienilem swiece byl loos po 1 tys znow to samo wymienilem kabelki bylo lepiej przejechalem niecaly 1tys i bylo jeszcze gorzej jak dodawalem gazu to szarpal i bardzo ciezko sie zbieral wymienilem palec i kopułke i jak reka odjal

a co do kabelkow to bym byl za BERU u tego goscia co podałes rowniez ma palec i kopułke BERU

: śr cze 06, 2007 23:32
autor: MAPET
ja nie mam kopulki tylko aparat

: śr cze 06, 2007 23:43
autor: stempel72
Ja mam BERU od DANIELLOSS i masz tam u niego ode mnie komentarz, mój login Allegro stempel72. O NGK zapomnij to już kupa syfu, przewaliłem 3 komplety i porażka, wszystkie wróciły do sklepu. Tylko BERU, lub oryginalne BREMI do VR6, nic innego nie wkładaj bo szkoda kasy. Pozatym BERU pasują pod oryginalny przyrząd do wyjmowania kabli, NGK już nie.

[ Dodano: 06 Cze 2007 23:45 ]
Napisz mi jeszcze czy masz zapłon na module, czy starszy na aparacie zapłonowym.

: czw cze 07, 2007 00:19
autor: MAPET
moduł...

a czy to co opisałem moze byc powodem tarcenia iksry?

aha bo rozumeim na sztuki to kabli nie kupie nie?

: czw cze 07, 2007 01:31
autor: Slawek 11
MAPET pisze:moduł...

a czy to co opisałem moze byc powodem tarcenia iksry?

aha bo rozumeim na sztuki to kabli nie kupie nie?
Witam. Na sztuki mozna kupic kable oryginalne w ASO, co prawda drogo wychodzi ale do tego silnika nic taniego nie ma. Beru sa dobrymi kablami bo takie sa oryginalnie wkladane do aut marki VW. Niekoniecznie uszkodzone w ten sposob kable powoduja taki stan jak u ciebie, te silniki ogolnie trapilo duzo awarii elektryki sterowania silnika, wiec zaczalbym od sprawdzenia bledow w kompie bo musza byc przy tych dolegliwosciach. Po co ladowac w kable kase skoro ich wymiana nie polepszy pracy silnika, no chyba ze masz jakies na podmianke od kogos pozyczyc, oczywiscie sprawne.
Pozdrawiam.

: czw cze 07, 2007 05:20
autor: stempel72
MAPET, na sztuki kupisz w ASO kable BREMI po ok. 105 PLN jeden kabel. Jeżeli chodzi o tracenie iskry to w pierwszej kolejnośći właśnie przebicia na kablach, pomiędzy metalową końcówką kabla na świecy, a blokiem silnika (w nocy idealnie widać), potem cewka zapłonowa, a na końcu moduł (niestety lubiły padać). Jak potrzebujesz cewkę to mogę Ci porzyczyć sprawną na 100 %, moduł będę miał za kilka dni. Po czym poznajesz że to brak iskry, a nie inna dolegliwość ? U mnie jak nie było iskry na jednej świecy to lekko go telepało i nie bardzo przyspieszał, jak przebijały dwa kable to waliły pomiędzy 1000-2000 obr, potem już nie było czuć. Napisz jakie masz objawy.

: pt cze 08, 2007 09:13
autor: MAPET
chopdzi o jazde na LPG jak mu depne i ma wyzsze obroty to auto nei chce za bardzo jedchac tylko slychac z wydechu takie prrr prrr prrr zdarza sie ze czasem tego nie ma ale czasem jest....

[ Dodano: Pią Cze 08, 2007 9:12 am ]
a co jeszcze o kablach BOSCHa powiecie?

: ndz cze 10, 2007 22:08
autor: stempel72
Chyba bym zaczął od podjechania do gazownika. A jaką masz instalke u siebie ?

: ndz cze 10, 2007 22:12
autor: MAPET
juz jasne

pochlapalem kable woda i odpalilem wieczorkeim auto i na gaz i zaczela iskra skakac jak szalona ;)

umylem je benzyna ekstarkcyjna i jest ok ale i tak kupuje nowe kable ;)

: pn cze 11, 2007 09:32
autor: stempel72
Więc kup BERU, u mnie też na gazie spisują się super. A przebijała Ci izolacja kabla, czy na tej metalowej fajce na świecy ? O Boschu jakoś niewiele słychać, a Beru są sprawdzone.

: pn cze 11, 2007 09:39
autor: MAPET
na kablu

zdecydowalem sie raczje na NGK sa w dobrej stosunkowo cenie no i chyab dobre jednak jakosciowo rowniez

: pn cze 11, 2007 09:49
autor: stempel72
Żebyś nie żałował wywalonej kasy w błoto, ale to Twoja kasa. NGK to było dobre jak było made in japan, a teraz jak na wyspach je robią to porażka. Sam się przekonasz, tym bardziej że masz gaz. A różnica w cenie jest jaka ??


I jeszcze jedno. Jak będziesz kiedyś w Inter Cars to poproś o kable NGK i PowerTech i je porównaj. Pudełka identyko tylko inny nadruk i fabryka ta sama. NGK mają tylko na kablu napis NGK, który złazi po potarciu ręką i wtedy już wyglądają identylko jak PowerTech. Cena NGK 360 PLN, a PowerTech 160 PLN. Kupując BERU masz oryginał i made in germany, więc lipy nie dostaniesz, a cena ich jest naprawdę przyzwoita. W NGK przy wyciąganiu kabla, np. do wymiany świec urywają się gumki w fajkach i zostają na świecach. Ale tak jak pisałem to Twoja kasa.

: sob cze 16, 2007 23:33
autor: MAPET
a ile beru? ngk mam po 270zl

pzdr

[ Dodano: Pon Cze 11, 2007 10:15 am ]
a tu fakt roznica niewielka

http://allegro.pl/item201689984_przewod ... assat.html

vs

http://allegro.pl/item204252970_przewod ... 8_vr6.html

[ Dodano: Sob Cze 16, 2007 11:30 pm ]
ok zakupilem BERU !! ;) i moje pytanko bo narazie je z pudelka wyjalem.. 1 jest krotki 2 dłuzsze 2 jeszcze dluzsze i 1 najdluzszy czy tak powinno byc?

pzdr