Gaśnie w czasie jazdy ale nie tylko
: śr cze 06, 2007 15:10
Witam,
posiadam Golfa 3 z silnikiem AFT z 97r. Mam następujące problemy:
1) Gaśnie w czasie jazdy, tak jakbym jechał i wyłączył go kluczykiem (palą się wtedy dwie kontrolki ładowania akumulatora i ciśnienia oleju - chyba), oczywiście bez żadnych skoków typu „żabka”, po prostu gaśnie. Następnie nie chce zapalić do momentu kiedy nie usłyszę z tyłu załączenia się pompy (charakterystyczne bzzzzzt) i wtedy odpala, czasami po krótszym, czasami po dłuższym czasie.
2) Czasami nie chce odpalić po jeździe, np:. przyjeżdżam pod dom wyłączam go, za chwilę schodzę żeby pojechać dalej i nic, nie chce odpalić dopiero po jakimś czasie.
3) Jak zgaśnie to czasami po wyłączeniu kluczyka i ponownym przekręceniu skacze i opada wskazówka obrotomierza.
4) Dość często zdarza się, że po zatankowaniu na full się tak dzieje ale nie jest to regułą, czasami na 1/2 zbiornika też robi taki numer.
5) Wymieniłem już: kostkę stacyjki, przekaźnik pompy paliwa, filtr paliwa, cewkę (zbieg okoliczności akurat padła), sprawdziłem ciśnienie w układzie paliwowym jest OK.
Co to może być? Pompa się kończy czy czujnik Halla (dość często wskazywany na grupach), a może gdzie indziej szukać np: immobilizer firmowy?
posiadam Golfa 3 z silnikiem AFT z 97r. Mam następujące problemy:
1) Gaśnie w czasie jazdy, tak jakbym jechał i wyłączył go kluczykiem (palą się wtedy dwie kontrolki ładowania akumulatora i ciśnienia oleju - chyba), oczywiście bez żadnych skoków typu „żabka”, po prostu gaśnie. Następnie nie chce zapalić do momentu kiedy nie usłyszę z tyłu załączenia się pompy (charakterystyczne bzzzzzt) i wtedy odpala, czasami po krótszym, czasami po dłuższym czasie.
2) Czasami nie chce odpalić po jeździe, np:. przyjeżdżam pod dom wyłączam go, za chwilę schodzę żeby pojechać dalej i nic, nie chce odpalić dopiero po jakimś czasie.
3) Jak zgaśnie to czasami po wyłączeniu kluczyka i ponownym przekręceniu skacze i opada wskazówka obrotomierza.
4) Dość często zdarza się, że po zatankowaniu na full się tak dzieje ale nie jest to regułą, czasami na 1/2 zbiornika też robi taki numer.
5) Wymieniłem już: kostkę stacyjki, przekaźnik pompy paliwa, filtr paliwa, cewkę (zbieg okoliczności akurat padła), sprawdziłem ciśnienie w układzie paliwowym jest OK.
Co to może być? Pompa się kończy czy czujnik Halla (dość często wskazywany na grupach), a może gdzie indziej szukać np: immobilizer firmowy?