Strona 1 z 1
[MK3] wymiana paska i kat wtrysku w tdi
: wt mar 29, 2005 19:23
autor: Lukasz3k
Witam,
Niedlugo przymierzam sie do wymiany paska rozrzadu i rolek. Bedzie mi to robil znajomy mechanik ale slyszalem ze w tdi to po wymianie trzeba sprawdzic kat wtrysku. Moze mi ktos powiedziec dokladnie gdzie to sie sprawdza? a i w razie czego jak sie go koryguje jezeli jest nieprawidlowy. VAGa posiadam. Pytam sie tak dla pewnosci bo nie wiem czy ten mechanik o tym wie
Z gory dzieki za odp.
: wt mar 29, 2005 23:01
autor: marcinvw
jak załozy rozrzad tak jak powinien byc,to nie musisz nic sprawdzac...zreszta jak bedzie cos nie tak odrazu bedziesz slyszal silnik bedzie pracowal glosniej,mulił sie,albo kopcil,albo te 3 rzeczy na raz...,pozatym nie ma nic do rzeczy czy TDI czy TD czy D tam sie rozrzad zmienia tak samo,i jak ustawisz tak jak ma byc idealnie zab w zab jak bylo to musi chodzic od strzała i nie ma prawa przestawic sie kont...pozdro...pasek polecam "Gates"

:D
: wt mar 29, 2005 23:02
autor: marcinvw
nie wiem czy VAG-em mozna to sprawdzic,ale jak mozna to sprawdz sobie na wszelki wypadek,ale jak znasz dobrze swojego goferka to bedziesz wiedział czy jest ok...

:D
: śr mar 30, 2005 23:29
autor: Lukasz3k
hm a moze wiesz jaka jest dokladnie rolka w 1Z bo sa dwa rodzaje VKM11014 i VKM11012? mam dokladnie golfa z `93 tdi 1Z
z gory dzieki za odp
: pt kwie 01, 2005 00:00
autor: baton
rolke dobiera sie po numerze silnika do jakiegoś numeru jest ta pierwsza a od jakiegoś ta druga trzeba w katalogu sprawdzić
pozdrawiam
: pt kwie 01, 2005 00:38
autor: marcinvw
dokladnie,w sklepie w katalogu beda mieli jaka ma byc no bo nie sposub pamietac tych wszytskich numerow,z tego co sie orientuje to w 1Z i AHU jest na 100% taka sama,wczoraj zmienialem rolke,przy okazji wymiany simmeringu na wałku rozrzadu bo flernie zaczol zaciekac na pasek :/,ale po zdjeciu pokrywy zaworow,nie chwalac sie bylem w szoku,jesli chodzi o czystosc,wszytsko wygladalo jak by prosto z pudełka bylo,zero przebarwien od oleju,wszytsko naturalny kolor metalu

:D:D,wygladal poprostu jak nowencja,autentycznie wie widziałem jeszcze tak czystego silnika pod pokrywka

:D,przy tym przebiegu,a ma teraz 268 tys.wiec juz jest troche,nie wiem jaki olej miał lany wczesniej,ale jezdze na MOBILU Super Motor Diesel 15W40,wiec nie wiem czy to jego zasługa czy nie,a wszytsko jest idealnie czyste,jak go przprowadzilem to niecałe 200 tys wiec ponad 68 zrobilem na Mobilu i opałowce i wszytsko jest ok...pozdro...
: pt kwie 01, 2005 00:42
autor: marcinvw
nieprawda tez ze do TDI nie mozna lac i niepowinno sie lac oleju mineralnego...raz nalałem polsyntetyka Castrol Magnatec i jakos mi go ubywało,pozatym klekotały (szklanki)popychacze,to dlatego ze jest zadszy taka jest moja teoria,wiec leje mineralny,pozatym na tym co leje jest wyraznie napisana norma okreslona przez VW: (VW 505 00) jesli sie nie myle w TDI...pozdro...
: pt kwie 01, 2005 08:54
autor: Mariusz D.
Co do oleju to w niemczech w serwisie vw audi po 180 000 tys km leja olej mineralny dzwoniłem do nich i pytałem bo sam nie wiedziałem co lac do mojego TDI, zadzwoniłem tam gdzie był serwisowany do dnia ostatniego pobytu w niemczech .