Ruch kierownicą - spadają obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
sizher
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn lut 26, 2007 16:05
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Ruch kierownicą - spadają obroty

Post autor: sizher » wt cze 05, 2007 15:25

Witam. Posiadam MK4 1.4 16v 98 rok. Zauważyłem w moim golfie następujący problem. Kiedy samochód stoi na luzie i skręcę kierownicę spadają obroty silnika. Często zdarza się również, że silnik gaśnie w takiej sytuacji. Co może być przyczną?


Tylko Golf...

Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » wt cze 05, 2007 15:34

Obroty spadaja ponieważ zwiększa się obciążenie silnika (pracuje wspomaganie) jednostka sterująca powinna wtedy zwiększyć dawkę i auto nie powinno zgasnąć. trudno powiedzieć czemu gaśnie trzeba by diagnozować po kolei wszystkie czujniki



majki75
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 14:50
Lokalizacja: okolice Opola

Post autor: majki75 » wt mar 18, 2008 23:42

Kand pisze:trzeba by diagnozować po kolei wszystkie czujniki
U mnie też czasem zgaśnie podczas manewrów na parkingu.
Co autor miał na myśli mówiąc o "wszystkich czujnikach"? Od czego zacząć?


majki

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt mar 18, 2008 23:47

sizher, jeśli masz wspomaganie kierownicy może winna leżeć po stronie wspomagania. Czy sprawdzałeś poziom płynu hydraulicznego w układzie?



donspecu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Re: Ruch kierownicą - spadają obroty

Post autor: donspecu » ndz kwie 20, 2008 19:48

sizher pisze:Witam. Posiadam MK4 1.4 16v 98 rok. Zauważyłem w moim golfie następujący problem. Kiedy samochód stoi na luzie i skręcę kierownicę spadają obroty silnika. Często zdarza się również, że silnik gaśnie w takiej sytuacji. Co może być przyczną?
Witam ja mam ten sam problem:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162886

dziwny dzwiek dochodzi od wspomagania i spadaja obroty.
pewnie siada ci pompa lub brakuje plynu lub siada napinacz paska wielorowkowego (klinowego)
Ostatnio zmieniony ndz kwie 20, 2008 19:56 przez donspecu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz kwie 20, 2008 20:24

ruch kierownicą powoduje że pompa wspomy pracuje pod większym obciążeniem. W sprawnym aucie nie może mieć to wpływu aż takiego na silnik żeby gasnął. Więc coś jest na rzeczy z działaniem wtrysku ale co? Na razie trudno powiedzieć. Jeszcze jakieś objawy?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
wojtinho10
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw gru 06, 2007 22:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: wojtinho10 » ndz kwie 20, 2008 21:11

sizher, To witaj w klubie.Ja i donspecu, mamy ten sam problem.



Awatar użytkownika
bibi466
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 542
Rejestracja: pn kwie 07, 2008 18:36
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: bibi466 » ndz kwie 20, 2008 23:09

Być może wina leży w brudnej przepustnicy?. To częsta dolegliwośc tych silników



donspecu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz kwie 13, 2008 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: donspecu » pn kwie 21, 2008 16:24

bibi466 pisze:Być może wina leży w brudnej przepustnicy?. To częsta dolegliwośc tych silników
przepustnica jest od obrotow, a tu chodzi o obroty podczas ruchu kierownica, wiec pewnie to nei wina przepustnicy. raczej chodzi o pompoe wspomagania



Awatar użytkownika
wojtinho10
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw gru 06, 2007 22:00
Lokalizacja: Bolesławiec
Kontakt:

Post autor: wojtinho10 » pn kwie 21, 2008 17:00

Napewno jest to związane z obciążeniem silnika-może być za duże właśnie przez niesprawną do końca pompę albo może to być coś z układem sterowania(mam na myśli ten sterownik przepustnicy).Ale nie wiem co to jest konkretnie.Może odezwie się ktoś kto miał taki sam przypadek i oświeci nas co z tym zrobić, żeby nie pakować kasy w części niewymagające naprawy :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 256 gości