Problem z zawieszeniem - układem jezdnym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kikikaka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr mar 15, 2006 21:11
Lokalizacja: mazowsze

Problem z zawieszeniem - układem jezdnym

Post autor: kikikaka » pn cze 04, 2007 19:18

witam wszystkich
mam problem z moim golfem 3. jak jadę po prostej drodze i puszczam kierownice samochód zaczyna sam skrecać w lewo i to naprawdę ostro. Problem w tym ze byłem na geometrii i jest ok.... sprawa ma się tak ze kierownica sama minimalnie przekręca się w lewo i samochód sobie jedzie w bok. Pytanie za 100 punktów: czy to wina opon (mają już 4 sezon), wyważenia kół a może braku pierścieni centrujących na felgach???? Zaznaczę moze, ze odkąd go mam leciutko w lewo skręcał ale teraz to nawet nie da sie peta przypalić bo leci w bok jak szalony.
Proszę o porady co mogę zrobić albo w jakiej kolejności zająć się taką sprawą

Dzięki!!!!


mario

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn cze 04, 2007 19:26

kikikaka pisze:peta przypalić bo leci w bok jak szalony.
własnie skoro stosowałes takie metody wczesniej to jest p[rzyczyna i to raczej na 100% wina opon oczywiście po wykluczeniu amortyzatorów



kikikaka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr mar 15, 2006 21:11
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: kikikaka » pn cze 04, 2007 19:39

peta przypalic - w sensie zapalić papierosa :))) poprostu nie można puscić kierownicy nawet na chwilke


mario

kryl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: śr mar 14, 2007 08:58
Lokalizacja: warmińsko mazurskie

Post autor: kryl » pn cze 04, 2007 20:00

Czy to wina opon czy nie sprawdzisz zamieniając koło lewe na prawe i odwrotnie.Jeżeli to opony będzie cię ciągnąć w stronę przeciwną niż przed zamianą.Oczywiście to zadziała gdy nie są to opony kierunkowe.Przy oponach kierunkowych zamień koła przednie na tylne,ale tej samej strony.


Kryl

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt cze 05, 2007 07:48

kikikaka pisze:peta przypalic -
spoko myslałem ze chodzi o kapcie - :bigok: tak czy inaczej należy własnie sptawdzic amory i stan opon



kikikaka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr mar 15, 2006 21:11
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: kikikaka » wt cze 05, 2007 18:52

nie sądze zeby to były amory, wymieniałem je i na tych zrobiłem jakieś 30tysiecy. To chyba jednak będzie wina opon ale z drugiej strony czemu załącza mi się abs jak jade 10 czy 20km/h na lekko skręconych kołach leciutko hamując??? jadąc prosto nie zalącza sie, hamuje normalnie. Tak jak wspominałem wczesniej on od zawsze lekko leciał w lewą stronę ale teraz to przesada


mario

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt cze 05, 2007 20:44

kikikaka pisze:czemu załącza mi się abs
najprościej by było podejrzewać że masz tak zjechane łożyska albo wyorane piasty od środka że czunik z powodu luzów oddala się od zębatki przy zakręcie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 334 gości