Jak zdjąć silnik elektrycznej szyby
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jak zdjąć silnik elektrycznej szyby
Witam mam problem nie mogę zdjąć silnika elektrycznej szyby , mógłby mi ktoś dać dokładny opis lub fotki jak to się robi?? Tak wogóle to nie chodzi mi prawa szyba w moim golfie 3 z 1997 roku kombi tdi , jak naciskam przycisk to słychać pykanie w silniku od elektrycznej szyby , mógłbym prosić o jakieś rady .pozdro
Ostatnio zmieniony pn cze 04, 2007 20:57 przez alwarro, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie powiniem wyjść. Musisz rozkręcić cały plastikowy moduł.alwarro pisze:odkręciłem wszystkie 4 śruby i nic nie chce wyjść ,co tam trzeba zrobić??
Odkręć wszystkie widoczne śrubki małe i pięć dużych, oprócz dwóch małych srubek które są wkręcone po obu stronach ośki obrotowej (ośka wystaje z blachy na jakieć 2 mm i po obu stronach jest po jednej śrubce, jesli je odkręcisz to wyskoczy ci koło na które nawijana jest linka i bedziesz miał trochę dodatkowej zabawy z nawijaniem jej).
Po rozkręceniu modułu wyjmij duże białe koło zębate (ślimacznica) i wtedy wyciągniesz silnik.
Tu masz zdjęcie akurat tylnych drzwi ale z przodu też są takie śrubki:
Tych dwuch śrub nie wykręcaj. Reszte trzeba wykręcić.
A co do tego, że słyszysz klikanie przekażników po naciśnięciu przycisku to dobrze.
Możliwe że tylko pękł ci któryś z kabli zasilających w gumowym mieszku pomiędzy zawiasami drzwi. Zacznij od sprawdzenia tego. Możliwe też że zablokowa się limka wtedy obserwowałbyś po naciśnieciu przycisku przygasanie swiatła lub zafalowanie wolnych obrotów silnika. Najmniej optymistyczna wersja to spalony silnik.
Tych dwuch śrub nie wykręcaj. Reszte trzeba wykręcić.
A co do tego, że słyszysz klikanie przekażników po naciśnięciu przycisku to dobrze.
Możliwe że tylko pękł ci któryś z kabli zasilających w gumowym mieszku pomiędzy zawiasami drzwi. Zacznij od sprawdzenia tego. Możliwe też że zablokowa się limka wtedy obserwowałbyś po naciśnieciu przycisku przygasanie swiatła lub zafalowanie wolnych obrotów silnika. Najmniej optymistyczna wersja to spalony silnik.
Taka rada trochę z innej beczki.... Dobrze jest przesmarować prowadnice i zwrócić uwagę na stan tych plastików na linkach. Mi taki plastik pękł i miałem fajną jazdę, bo szybka opadła na maksa w dół i wypadła z prowadnic, poźniej linka poplątała się tak, że nadała się tylko na śmietnik. Pozdrawiam i życzę owocnej pracy
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Dałbyś jakąś fotkę bo nie kapuję, śróby przecież wszystkie widać jak na dłoni, potem wystarczy podważyć blachę. Odkręcasz chyba te większe od blachy a nie mniejsze od obu części pudełka modułu?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Wydaje mi się że są rożne typy tego, i sam nie wiem nie chce wyjść i koniec a tu fotki
http://s008.wyslijto.pl/index.php?file_ ... gk=leasing
http://s000.wyslijto.pl/?file_id=051971 ... 9279553304
http://s008.wyslijto.pl/?file_id=001330 ... 3144022252
http://s006.wyslijto.pl/?file_id=014635 ... 2987063018
http://s001.wyslijto.pl/?file_id=033000 ... 4665822467
http://s001.wyslijto.pl/?file_id=033001 ... 1614456209
http://s008.wyslijto.pl/index.php?file_ ... gk=leasing
http://s000.wyslijto.pl/?file_id=051971 ... 9279553304
http://s008.wyslijto.pl/?file_id=001330 ... 3144022252
http://s006.wyslijto.pl/?file_id=014635 ... 2987063018
http://s001.wyslijto.pl/?file_id=033000 ... 4665822467
http://s001.wyslijto.pl/?file_id=033001 ... 1614456209
tu masz wszystkie obrazki jakich potzrebujesz http://www.a1electric.com/install/vw/vw03.htm
Ostatnio zmieniony ndz lip 20, 2008 07:38 przez Broda2005, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
TOMMy_VW, ja akurat wykręciłem u kolegi abpela od nas z grupy nie wystarczy odkręcić tych 2 ale wszystkie które są widoczne,później bezproblemowo ściągasz obudowę będziesz widział takie białe zębate kółko które styka sie ze ślimakiem silnika je wyciągasz rękami normalnie podciągając do góry i wtedy masz wyciągnięty cały silnik,ma to rozebrane w garażu bo silniczek do przewinięcia poszedł(uzwojenie)za 40 min przyjdę idę do garażu fotki zrobić
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 261 gości