Strona 1 z 8

Podświetlenie zegarów

: ndz cze 03, 2007 20:09
autor: kiss
Jakiś już czas temu zauważyłem, że okienko z godziną (to w zegarach) zdecydowanie słabiej świeci od tego z przebiegiem i w ogóle wydaje się lekko przyblakłe w porównaniu z resztą. Świeci, ale słabiej.
Czy ma ktoś jakiś pomysł, co może być tego powodem?

: ndz cze 03, 2007 20:33
autor: inek01
Przyblakle, ale swieci jasniej :kac: Troche zakreciles.

Jesli jedno swieci jasniej to mozliwe, ze ktos zalozyl za mocna zarowke.

Nie wiem jak dokladnie jest w Mk4, ale np w Mk3 do wyswietlaczy podchodza 1W a do podswietlenia tarcz z gory - 2W.
Moze ktos zalozyl nie taka jak ma byc :-k

: ndz cze 03, 2007 20:40
autor: kiss
inek01 pisze:Przyblakle, ale swieci jasniej Troche zakreciles.
ups...oczywiście chodziło mi o słabiej a nie jaśniej. już poprawiłem.

: ndz cze 03, 2007 20:43
autor: greg
inek01 pisze:Jesli jedno swieci jasniej to mozliwe, ze ktos zalozyl za mocna zarowke.
golf 4 ma na diodach a nie żarówki

: ndz cze 03, 2007 20:52
autor: inek01
greg pisze:golf 4 ma na diodach a nie żarówki
To tlumaczy czemu w ETKa jest tylko jedna zarowka w zegarach dla pojazdow z hakiem czy cos takiego...

: ndz cze 03, 2007 21:08
autor: greg
wieć albo padła jedna z diód albo się wyżarzyła

: ndz cze 03, 2007 21:51
autor: kiss
greg pisze:wieć albo padła jedna z diód albo się wyżarzyła
by miało sens. greg, a jak już wymontuje zegary to wiesz może, albo masz jakiś rysuneczek jak się do tych diod dostać?

: ndz cze 03, 2007 22:09
autor: greg
trzeb aniestety rozkręcić zegray, odpiąć wskazówki wtedy zdejmiesz cały ten cyfrblat i bedziesz miał dostęp do diód

: ndz cze 03, 2007 22:31
autor: kiss
greg pisze:trzeb aniestety rozkręcić zegray, odpiąć wskazówki wtedy zdejmiesz cały ten cyfrblat
Osobiście robiłeś to już może?
z Twojego opisu wygląda to niezbyt skomplikowanie, ale jak znam życie to zawsze pojawiają się jakieś nieprzewidziane komplikacje.
Jak oceniasz stopień trudności?

: ndz cze 03, 2007 22:37
autor: greg
kiss pisze:Osobiście robiłeś to już może?
robiłem tj rozkręcałem bo ząslepiałem diodę immo dla zamontownaia zegarów w mk3

: pn cze 04, 2007 23:14
autor: kiss
greg pisze:robiłem tj rozkręcałem
więc czy mógłbyś szerzej opisać jak to zrobić?
byłbym naprawdę wdzięczny

: wt cze 05, 2007 20:05
autor: inspire
podczas skladania nalezy zwrocic uwage na wskazówki , naciagnac w nich sprezyne by predkosc sie zgadzala

: wt cze 05, 2007 21:18
autor: greg
kiss pisze:więc czy mógłbyś szerzej opisać jak to zrobić?
byłbym naprawdę wdzięczny
rozbierasz kierę, wyjmujesz zegary. kłądziesz szybką na czymś miękkkim i odkręcasz śrubki, odchylasz zapinki zdejmujesz plecy zegarów Obrazek potem łapiesz za te kolorowe gniazda i zdejmujesz cały mechanizm z obudowy z szybką. Kładziesz n aplecach tak ze widzisz wskazówki. Obrazek a tak wyglądaja diody podświetlenia Obrazek

: wt cze 05, 2007 22:20
autor: kiss
greg, dzieki
mozna na Tobie polegac