Strona 1 z 1
Jak sprawdzic czy jest soft bez hamowni
: czw maja 31, 2007 22:04
autor: Tomek one
Witam jestem posiadaczem mk4 gti arl na tdi(ku) fabrycznie 110kw/150ps i mam nurtujący problem.Otóż nie jestem pewny co do jego autentycznej mocy a co za tym idzie przyzpieszen z poszczególnych przełożeń (niestety nie posiadam żadnej dokumentacji o dokonaniu jakichkolwiek modyfikacji) ,jedno co jest prawie katalogowe to prędkosć maksymalna katalo.215km/h rzeczywista(220km/h).Ale najważniejsza rzecz która dała mi do myślenia to obroty na których turbina zaczyna sie wkręcać ok(1200/1400).A drugą rzeczą którą byłem wręcz zszokowany to rozjechanie w dosłownym znaczeniu tego słowa MK3 VR6.
POZDRO
: czw maja 31, 2007 22:28
autor: pasio
Bez hamowni to chyba jedynym sposobem jest ustawka z "bratem bliźniakiem" czyt. arl'em jakiegoś kolegi
: czw maja 31, 2007 22:40
autor: Tomek one
Nie ma tego za wiele na mieście niestety,ale bratobójcza walka mogla by zarżnąć śilnik
: czw maja 31, 2007 23:19
autor: pasio
Z tego co mi się przypomina jest jeszcze na forum jakiś arl z Kr, ćwiartka mili napewno nie zaszkodzi takiemu silnikowi, nawet czasami jest wskazane go przedmuchac
: czw maja 31, 2007 23:28
autor: Tomek one
Masz racje na 100km jazdy przez 90km jest przeciąg inaczej sie nie da. PIEC! PIEC! PIEC!
: pt cze 01, 2007 08:47
autor: cowboy
Tomek one, pojedź na hamownie - koszt 50-100 PLN i sie dowiesz...
to chyba nie jest ogromny koszt ? a w razie czego poznasz stan swojej serii
jak
rozjechałeś VR6 to albo VR był zarżnięty albo masz jakiegoś wirucha
bo mk4 jest troszke cieżkie i w serii ARL jeździ podobnie jak VR6 w mk3
: pt cze 01, 2007 09:32
autor: Tomek one
Witam
Zasadniczo to nie chodzi o koszty związane z hamownią tylko obiło mi sie o uszy że zarzyna
sie silnik.
No ale chyba nie będę miał wyjścia w tej sytuacji i pojadę.
Chyba że firma tuner ska jest wstanie mi wykryć zmianę w sofcie.
: pt cze 01, 2007 09:44
autor: cowboy
Tomek one pisze:Chyba że firma tuner ska jest wstanie mi wykryć zmianę w sofcie.
oczywiśce że tak....
możesz sobie zrobić logi zwykłym VAG-iem
zloguj 008 i 011 i bedzie wszystko jasne
nominalnie ARL ma 1,5 Bara ciśnienie doładowania...
jeśli bedzie zadane więcej tzn że dłubany soft
Tomek one pisze:tylko obiło mi sie o uszy że zarzyna
sie silnik.
hamownia zarzyna silnik
tak samo jak jadza po ulicy
: pt cze 01, 2007 10:02
autor: Tomek one
Chodzi ci o ciśnienie w turbinie
: pt cze 01, 2007 11:02
autor: cowboy
Tomek one pisze:Chodzi ci o ciśnienie w turbinie
tak,
zrób logi grupy 011 na 4 biegu w zakresie od 1800 do 4000 rpm z gazem w podłodze...
wtedy na pozycji 2 masz wymaganą wartość cisnienia a na pozycji 3 rzeczywistą
: pt cze 01, 2007 13:52
autor: Tomek one
To by było właściwe rozwiązanie problemu,tylko może przeszkadzać jedna rzecz.Nie jestem
pewien ale czy nieczystości w turbinie mogą pokazywać błędny pomiar?