Gasnie na biegu jalowym

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Luki112233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 10:20
Lokalizacja: Kochłowice

Gasnie na biegu jalowym

Post autor: Luki112233 » czw maja 31, 2007 09:46

Witam. Mój problem polega na tym że auto 1.3 '88 gaśnie na biegu jałowym (dusi go?) Jeżeli delikatnie trzymam nogę na pedale gazu to silnik chodzi ale bardzo nie równo, obroty skaczą. Po puszczeniu nogi z gazu, gaśnie. Nie ma problemu podczas jazdy na biegu (lub jak jest zimny na ssaniu). Co mogę sprawdzić/zmierzyć, proszę o wskazówki.(dodam że filtr paliwa i powietrza wymieniałem około 2 miesiące temu).
Ostatnio zmieniony czw maja 31, 2007 12:38 przez Luki112233, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Golfiarz217
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Golfiarz217 » czw maja 31, 2007 10:37

ja bym podjechał do mechaników i sprawdził ciśnieni paliwa może pompa siada pomału


MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...

Luki112233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 10:20
Lokalizacja: Kochłowice

Post autor: Luki112233 » czw maja 31, 2007 10:44

Pompę wymieniłem też ok dwa miesiące temu razem z filtrami. Raczej na 99% jest sprawna, objawy występują tylko na jałowym biegu.



Awatar użytkownika
Golfiarz217
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Golfiarz217 » czw maja 31, 2007 10:47

Napisz mi to jest silnik


MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...

Luki112233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 10:20
Lokalizacja: Kochłowice

Post autor: Luki112233 » czw maja 31, 2007 11:03

To jest silnik, 1.3, benzyna, gaźnik, rocznik 1988. Czterobiegowy.



arg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw maja 31, 2007 11:41
Lokalizacja: Monki

Post autor: arg » czw maja 31, 2007 11:49

Sprawdz czy nie zalalo Ci swiec.



Luki112233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 10:20
Lokalizacja: Kochłowice

Post autor: Luki112233 » czw maja 31, 2007 11:53

To będzie głupie pytanie, ale rozmawiasz z laikiem. Jak sprawdzić te świece? Tzn. Wiem gdzie są, ale czy są jakieś patenty na ich wykręcanie?coś o czym powinienem wiedzieć?Rozumiem że świeca jak jest zalana to na biegu (podczas jazdy, dodawania gazu) chodzi normalnie, a tylko na biegu jałowym szwankuje?



Awatar użytkownika
Golfiarz217
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Golfiarz217 » czw maja 31, 2007 11:58

Nie jestem pewien czy ten model silnika ma silniczek krokowy jak ma to spradz

[ Dodano: 31 Maj 2007 12:03 ]
Spradz tez swiece , przewody , kopułke czy nie ma przebicia i gruby wąż łączący filtr powietrza z przepustnicą mozliwe że dochodzi jakies lewe powietrze albo w ogóle przepustnica jest zanieczyszczona

[ Dodano: 31 Maj 2007 12:10 ]
Słuchaj zrób tak odpal auto w nocy i niech ktos dodaje gazu i popatrz wtedy czy nie ida gdzies iskry mozliwe ze ma gdzies przebicie


MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...

Luki112233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 10:20
Lokalizacja: Kochłowice

Post autor: Luki112233 » czw maja 31, 2007 12:14

ok, dzięki za pomoc, będę próbował.



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » czw maja 31, 2007 12:39

Tez mam 1.3, gaznik, 88 rok i oznaczenie MH. Pewnie masz to samo oznaczenie. Tez mam problemy na biegu jalowym, ale u mnie nie gasnie lecz po nagrzaniu sie trzesie buda, tak jakby mial za moment zgasnac. I tez nie wiem co jest. Jade we wtorek z nim do mechaniora i zobacze co powie, zrobi i napisze.


www.SportCom.PL

Luki112233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 10:20
Lokalizacja: Kochłowice

Post autor: Luki112233 » czw maja 31, 2007 12:43

to świetnie, dzięki, czekam na odpowiedź.



Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » czw maja 31, 2007 12:56

Ja u siebie w 1.8 EV mialem podobnie ale wystarczylo wyregulowac bieg jalowy.
NIe wiem jak to sie robi w 1.3 ale u mnie przy kolektorze dolotowym jest taka mala srubka ktora mozna to ustawic :D poszukajcie moze macie cos podobnego



Luki112233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt wrz 12, 2006 10:20
Lokalizacja: Kochłowice

Post autor: Luki112233 » czw maja 31, 2007 13:47

Ok, dzięki za poradę, poszukam.



Awatar użytkownika
flgmnft
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 12:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: flgmnft » czw maja 31, 2007 17:25

Wyreguluj gaznik. Po co do mechanika jechac. Powinienes miec gaznik pierburga 2e3. Poszukaj jak go wyregulowac. Zrobisz to samemu i za darmo a przy okazji bedziesz madrzejeszy o ta czynnosc. Mechanik pewnie wezmie 50 pln za to. Napisz PW do forumowicza TAZ on mi pomogl wyregulowac solexa.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 453 gości