Strona 1 z 2
					
				zaświeca mi się kontrolka oleju mk III
				: ndz mar 27, 2005 19:32
				autor: gapski
				mam mk III 1,4 po podgrzaniu się silnika miga mi kontrolka oleju, tzn. 
to jest tak że jak utrzymam obroty silnika przez chwile na stałym poziomie, ale pomiędzy 2050 a 2450 to zaczyna mrugać i pipczeć. Co to może być? pompa oleju czy co?
			 
			
					
				
				: ndz mar 27, 2005 21:05
				autor: Hi-Jack
				skorzystaj z opcji SZUKAJ. Ten temat był wałkowany wielokrotnie.
			 
			
					
				
				: wt mar 29, 2005 22:07
				autor: zdybi83
				Mam ten sam problem w MK II i też nei wiem jak sobie z tym poradzic wymieniłem czujnik ciśnienia oleju jednak nic to niedało następnie sprawdzałem ciśneinie i wychodzi na to że jest zamałe ale niebardzo wiem co z tym robić.
			 
			
					
				
				: wt mar 29, 2005 23:09
				autor: MrSalieri
				zdybi83 pisze:Mam ten sam problem w MK II i też nei wiem jak sobie z tym poradzic wymieniłem czujnik ciśnienia oleju jednak nic to niedało następnie sprawdzałem ciśneinie i wychodzi na to że jest zamałe ale niebardzo wiem co z tym robić.
Remont silnika a dokladnie wymiana panewek na wale ludzie uzyjcie opcji szukaj  

 
			 
			
					
				
				: śr mar 30, 2005 15:41
				autor: gapski
				użyłem opcji "szukaj"
to co? wychodzi na to że to panewki 
i co teraz....... kaska poleci
			 
			
					
				
				: pt kwie 01, 2005 14:42
				autor: gapski
				bylem u znajomego mechanika i on powiedział że to nie mogą być panewki bo silnik by żęził a chodzi 
super poza tym odłączył czujniki od oleju te 2 na górze i po odłączeniu znowu wprowadziłem go na chwilę na jakieś 2150 obr i zaczą mrógać i pipkać, co wy na to????????????????????????????????
			 
			
					
				
				: pt kwie 01, 2005 21:27
				autor: prome12
				A ja na to tyle: jeżdzę już od trzech tygodni z tym problememi juz czasami do innych ludzi zaczynam piszczeć jak ten sqbany piszczek. Wymieniłem czujniki, filtr i olej na mineralny, wymieniłem pompę oleju i  okazuje się, że nadal ciśnienie oleju po rozgrzaniu silnika spada i to dość drastycznie. Jedyny plus tego zabiegu jest taki, że po wymianie oleju poprawiła się kultura pracy silnika. A może zebrał by ktoś wszystko na ten temat do kupy i dał w jedno miejsce???
			 
			
					
				
				: ndz kwie 03, 2005 13:00
				autor: gapski
				byłem u el-mech samochodowego i powiedział że to jest taki układzik w desce (za licnikiem) skopany i to tego wina trzeba będzie wymienić albo podłączyć czujniki na żywca do diody i pipczyka . tak mówił czy to prawda??? był przekonujący ponoć robił takie coś czy ktoś się z tym spotkał?????????
			 
			
					
				
				: ndz kwie 03, 2005 13:15
				autor: Adam Polak
				zawsze można mieć nadzieje że to tylko układzik lub inna mała :pierdołka: ale moim zdaniem małe ciśnienie oleju spowodowane jest zużyciem panewek korbowodowych ewentualnie przyczyną niesprawności może być uszkodzona pompa oleju
			 
			
					
				
				: ndz kwie 03, 2005 13:21
				autor: gapski
				przypominam że odłączyliśmy czujniki i było tak samo
			 
			
					
				
				: ndz kwie 03, 2005 13:32
				autor: Adam Polak
				sam napisałeś że po nagrzaniu silnka. A więc kiedy zmiena się lepkość oleju .Ciśnienie Wówczas spada. Czujnik przekazuje:informacje; o ciśnieniu więc cóż z tego że go odłączysz. Dalej informacja przekazywana jest że nie ma należytego ciśnienia.A co do tego że któryś mechanik powiedział że nie mogą być panewki bo silnik by rzęził- nie wierz w to bo wcale tak być nie musi
			 
			
					
				
				: ndz kwie 03, 2005 13:43
				autor: Adam Polak
				jeszcze jedna ważna rzecz- na jakim oleju jeżdzisz?
			 
			
					
				
				: ndz kwie 03, 2005 13:54
				autor: gapski
				półsyntetyczny,  silnik ma na koncie 182 tys 
ja się bardzo nie znam przekazuje teorie mechaników
			 
			
					
				
				: ndz kwie 03, 2005 14:17
				autor: Adam Polak
				a więc już czas przejść na mineralny jeżeli masz problem.  Wybierz dobry olej mineralny  o większej lepkości  To powinno pomóż przynajmiej na jakis czas. trzeba próbować. a koszt chyba nie wielki