Wymiana przekładni kierowniczej bez wspomagania
: pn maja 28, 2007 17:33
Witam wszystkich forumowiczów.
Czeka mnie naprawa (lub wymiana) przekładni kierowniczej. Doszło do tego, że przy skręconych kołach maksymalnie w prawo mogę sobie w dalszym ciągu kręcić kierownicą w prawo, słychać przy tym odgłos jakby przeskakiwania i takie jakby drgnięcie (tąpnięcie) kierownicy.
Myślę, że z wymontowaniem sobie poradzę, natomiast mam pytanie dotyczące ponownego montażu - na co zwrócić uwagę i co może stwarzać problemy? Wiem, że potem trzeba pojechać na geometrię kół.
Czy ktoś z was wie ile kosztuje nowa przekładnia do MK2? Oryginał, zamiennik lub regenerowana?
Być może moją będzie się jeszcze nadawać do regeneracji, ponoć w moim mieście ktoś to robi za ok.150 PLN. To jeszcze niewielki koszt.
Czeka mnie naprawa (lub wymiana) przekładni kierowniczej. Doszło do tego, że przy skręconych kołach maksymalnie w prawo mogę sobie w dalszym ciągu kręcić kierownicą w prawo, słychać przy tym odgłos jakby przeskakiwania i takie jakby drgnięcie (tąpnięcie) kierownicy.
Myślę, że z wymontowaniem sobie poradzę, natomiast mam pytanie dotyczące ponownego montażu - na co zwrócić uwagę i co może stwarzać problemy? Wiem, że potem trzeba pojechać na geometrię kół.
Czy ktoś z was wie ile kosztuje nowa przekładnia do MK2? Oryginał, zamiennik lub regenerowana?
Być może moją będzie się jeszcze nadawać do regeneracji, ponoć w moim mieście ktoś to robi za ok.150 PLN. To jeszcze niewielki koszt.