Strona 1 z 1
wymiana amorów
: pn maja 28, 2007 16:06
autor: axmax
Witam.
w niedługim czasie czeka mnie wymiana amorów i pewnie sprężyn w tylnym zawieszeniu, mam pytanie, czy jest możliwe zrobienie gleby jakieś 30-40mm na standardowych częściach??
: pn maja 28, 2007 16:14
autor: marcin3
Jasne, przy glebie -40 moga byc seryjne amorki, i cala reszta,najlepiej kup kayaby gazowe
i springi weiteca naprawde dobra firma,wszystko bedzie pasowac idealnie.
: pn maja 28, 2007 17:50
autor: kley
Ja mam amorki sachsa i sprezynki weiteca wlasnie... moje sa zielone: przod -60mm, tyl -40mm, jest twardo, tyl skacze jak cholera, mimo, ze amory nowe, moze to kwestia olejowych amorow, dlatego od razu mowie: kup na tyl gazowe, bo wiem, ze olejaki przy moim zawieszeniu sie nie sprawdzily
: pn maja 28, 2007 20:24
autor: axmax
chcę kupić tańsze, fabryczne amorki i sprężyny, a pytam czy takie można obniżyć?? I jak to zrobić??
: pn maja 28, 2007 22:00
autor: marcin3
Tak na seryjnych amorkach mozna obnizyc o 40 mm bez problemu,a opis montazu masz w dziale faq.
: pn maja 28, 2007 22:17
autor: jaszczur
axmax pisze:fabryczne amorki i sprężyny,
proponuję od wersji gt są niższe od seri bodajże o 35 mm a wymiana tutaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55474 ja jakis problem mozesz dzwonić ale do 21
: wt maja 29, 2007 22:21
autor: Kisiel
axmax, jak juz zmieniasz springi i amory to kup amory o krotszym skoku a najlepiej caly tylni kit, takie moje zdanie, seryjne amrtyzatory szybciej wykonczysz na krotszych springach
: pn maja 19, 2008 11:27
autor: golofs
Nie zgadzam się co do tego obniżenia w GT.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166333
Ja mam 5 cm od błotnika ?
A ile jest w serii (N) ?