Strona 1 z 1

Pomoc w wymianie amorków - wkłady przód

: ndz maja 27, 2007 21:12
autor: mr_jaru
Oriętujecie sie może czy da rade wymienić wkłady amoków bez odkręcania całych kolumn,chodzi o wyjęcie całego mcpersona aby nie naruszyc geometrii i jak to zrobić?

: ndz maja 27, 2007 21:25
autor: mular
Chyba bedzie to raczej trudna sprawa bo chodzi ci o to zeby nie naruszyc kata pochylenia kola,mysle ze musialbys odkrecic cala kolumne razem z wachaczem,wyjac poloske z piasty,zdjac zacisk hamulcowy i drazek stabilizatora oraz koncowke kierownicza.Duzo pracy, a tak odkrecasz macpersona u gory dwie sruby u dolu i masz gotowe,tylko potem na ustawienie kata pojechac trzeba.

: ndz maja 27, 2007 21:30
autor: greg
mular, ma rację - szybciej zrobisz rozkręcajac i potem ustawiając niż rozbierajac pół zawieszenia

: ndz maja 27, 2007 23:07
autor: dawid018
mr_jaru, musisz odkrecać.najlepiej zaznacz sobie dokladnie jak masz teraz przykręcony amor i bedziesz wiedział jak przykręcic.

a w mkII jest jakas regulacja kąta??bo ja na orginalnych amorach od mkII mialem okrągle otwory a jak zalozyłem kit KW od mkIII to otwory sa podłożne i musiałem jechac na ustawienie katów.koszt to ok 20-25zł

: pn maja 28, 2007 07:59
autor: vw_vandal
mr_jaru, tak jak koledzy piszą można ale zdemontujesz cały przód. Ja usiebie też wymieniałem wkłady dobrze oznacz i będzie dobrze ja pojechałem na zbierzność aby sprawdzili i było idealnie wziął gość 20 zł za sprawdzenie zbierzności i kątów.
dawid018 pisze:a w mkII jest jakas regulacja kąta??
Jest nie raz są okrągłe otwory i trzeba je poszerzyć tak miałem w JP

: pn maja 28, 2007 15:13
autor: mr_jaru
dzięk panowie za rady wiec lepiej bedzie wymontowac kolumny:)Jeszcze jedno zapytanie posiada ktos moze jakie zaplecze we wrocku do takiej wymiany bo ja niestety nie mam jak sie do tego zabrać,pozostają mi warunki uliczne,a to nie wróży dobrze.Przy okazju skusiłbym sie może na wymianę łożysk z przodu o ile znajdzie sie chętny do pomocy forumowicz:)

: pn maja 28, 2007 15:32
autor: Corvax
1. W tym dziale piszemy TYLKO na tematy zwiazane z kwestiami technicznymi dotyczącymi silników wysokopręznych, lub z nimi zwiazanych. Problemy dotyczące aut z silnikami diesla np. zawieszenie, hamulce, elektryka, o ile nie są bezpośrednio związane z silnikiem wysokopręznym proszę umieszczać w dziale TECHNICZNE.

2. W temacie posta prosze o umieszczanie w nawiasie modelu auta: np. [MK1], [MK2] itp - automatyczne wybranie prefiksu - po lewej stronie tytułu tematu.

3. Dla własnego dobra nalezy podac oznaczenie silnika (o ile nie mamy tego zadeklarowanego w profilu), ułatwi to odpowiadającym zidentyfikowanie problemu.

4. Przed zadaniem pytania prosze skorzystac z opcji SZUKAJ - cześc powtarzajacych sie problemów jest szeroko opisana na forum.