Strona 1 z 1
Problem z obrotkiem
: ndz maja 27, 2007 11:14
autor: Kubus1984Chorzow
Pytanie do tych co mają obrotomierz w dwójce benzyniaku, czy u was wszystkie złącza na cewce są zajęte przez kabelki? bo u mnie na cztery są tylko trzy i zastanawiam sie czy ten czwarty to nie jest sygnałowy do obrotomierza? Bo po włożeniu licznika z obrotomierzem, obrotomierz nic nie pokazuje po zapaleniu. Pomóżcie jakoś.
: ndz maja 27, 2007 20:03
autor: isiu5b
z cewki idzie sygnał do orotomierza ale wiązka jest oryginalnie podłączona i ten kabel już tam jest nie trzeba ciągnąć następnego a wolny styk na cewce występuje w każdym golfie
Re: Problem z obrotkiem
: pn maja 28, 2007 08:04
autor: fix123
Kubus1984Chorzow pisze:Pytanie do tych co mają obrotomierz w dwójce benzyniaku, czy u was wszystkie złącza na cewce są zajęte przez kabelki? bo u mnie na cztery są tylko trzy i zastanawiam sie czy ten czwarty to nie jest sygnałowy do obrotomierza? Bo po włożeniu licznika z obrotomierzem, obrotomierz nic nie pokazuje po zapaleniu. Pomóżcie jakoś.
dokładnie jak opisał kolega wszystko jest w jednej wtyczce a orginalne zegary wstawiałeś czy cos demontowałes i składałes zamiast zegara?
Re: Problem z obrotkiem
: wt maja 29, 2007 21:26
autor: Kubus1984Chorzow
fix123 pisze:Kubus1984Chorzow pisze:Pytanie do tych co mają obrotomierz w dwójce benzyniaku, czy u was wszystkie złącza na cewce są zajęte przez kabelki? bo u mnie na cztery są tylko trzy i zastanawiam sie czy ten czwarty to nie jest sygnałowy do obrotomierza? Bo po włożeniu licznika z obrotomierzem, obrotomierz nic nie pokazuje po zapaleniu. Pomóżcie jakoś.
dokładnie jak opisał kolega wszystko jest w jednej wtyczce a orginalne zegary wstawiałeś czy cos demontowałes i składałes zamiast zegara?
Kupiłem całe na szrocie za 60zł i jak przekręcę kluczyk to mi wskazówka drgnie i przy wyłączeniu jest tak samo. Może obrotek jest padnięty? Jakaś rada jak go sprawdzić?