Problem z obrotkiem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kubus1984Chorzow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob sty 06, 2007 00:15
Lokalizacja: N:50.30371, E:18.95022
Kontakt:

Problem z obrotkiem

Post autor: Kubus1984Chorzow » ndz maja 27, 2007 11:14

Pytanie do tych co mają obrotomierz w dwójce benzyniaku, czy u was wszystkie złącza na cewce są zajęte przez kabelki? bo u mnie na cztery są tylko trzy i zastanawiam sie czy ten czwarty to nie jest sygnałowy do obrotomierza? Bo po włożeniu licznika z obrotomierzem, obrotomierz nic nie pokazuje po zapaleniu. Pomóżcie jakoś.



isiu5b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob maja 12, 2007 21:21
Lokalizacja: bielsko biala tel.604879731
Kontakt:

Post autor: isiu5b » ndz maja 27, 2007 20:03

z cewki idzie sygnał do orotomierza ale wiązka jest oryginalnie podłączona i ten kabel już tam jest nie trzeba ciągnąć następnego a wolny styk na cewce występuje w każdym golfie



fix123
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: ndz gru 17, 2006 12:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Problem z obrotkiem

Post autor: fix123 » pn maja 28, 2007 08:04

Kubus1984Chorzow pisze:Pytanie do tych co mają obrotomierz w dwójce benzyniaku, czy u was wszystkie złącza na cewce są zajęte przez kabelki? bo u mnie na cztery są tylko trzy i zastanawiam sie czy ten czwarty to nie jest sygnałowy do obrotomierza? Bo po włożeniu licznika z obrotomierzem, obrotomierz nic nie pokazuje po zapaleniu. Pomóżcie jakoś.
dokładnie jak opisał kolega wszystko jest w jednej wtyczce a orginalne zegary wstawiałeś czy cos demontowałes i składałes zamiast zegara?



Awatar użytkownika
Kubus1984Chorzow
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: sob sty 06, 2007 00:15
Lokalizacja: N:50.30371, E:18.95022
Kontakt:

Re: Problem z obrotkiem

Post autor: Kubus1984Chorzow » wt maja 29, 2007 21:26

fix123 pisze:
Kubus1984Chorzow pisze:Pytanie do tych co mają obrotomierz w dwójce benzyniaku, czy u was wszystkie złącza na cewce są zajęte przez kabelki? bo u mnie na cztery są tylko trzy i zastanawiam sie czy ten czwarty to nie jest sygnałowy do obrotomierza? Bo po włożeniu licznika z obrotomierzem, obrotomierz nic nie pokazuje po zapaleniu. Pomóżcie jakoś.
dokładnie jak opisał kolega wszystko jest w jednej wtyczce a orginalne zegary wstawiałeś czy cos demontowałes i składałes zamiast zegara?
Kupiłem całe na szrocie za 60zł i jak przekręcę kluczyk to mi wskazówka drgnie i przy wyłączeniu jest tak samo. Może obrotek jest padnięty? Jakaś rada jak go sprawdzić?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 317 gości