Wszelkie możliwe przyczyny nierównych obrotów silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wszelkie możliwe przyczyny nierównych obrotów silnika
Witam
Jakie sa mozliwe przyczyny nierównych obrotów silnika, o których słyszeliscie lub z którymi mieliście do czynienia? Podaje te które znam i które juz sprawdziem. Jesli macie jakies pomysły to piszcie. Pozdrawiam
- niesprawny silniczek krokowy
- lewe powietrze w strefie dolotowej
Jakie sa mozliwe przyczyny nierównych obrotów silnika, o których słyszeliscie lub z którymi mieliście do czynienia? Podaje te które znam i które juz sprawdziem. Jesli macie jakies pomysły to piszcie. Pozdrawiam
- niesprawny silniczek krokowy
- lewe powietrze w strefie dolotowej
Nie jestem autorem tej listy ale może Ci to pomoże:
Silnik nie pracuje regularnie na biegu jałowym lub gaśnie.
1. Zanieczyszczenie lub woda w układzie paliwowym.
2. Uszkodzoną przepona lub nieszczelne zaworki pompy paliwa.
3. Niedomagania gaźnika:
- zanieczyszczenie dysz lub kanałów,
- "przelewanie" gaźnika wskutek zbyt wysokiego poziomu paliwa w komorze pływakowej,
- zasysanie "fałszywego" powietrza przez luzy w ułożyskowaniu osi przepustnic.
- niesprawność zaworu hamowania silnikiem
4. Rozregulowanie, zużycie układu wtryskowego
5. Niewłaściwa regulacja układu biegu jałowego.
6. Niewłaściwe ustawienie zapłonu
7. Zużyte lub zanieczyszczone świece zapłonowe
8. Uszkodzona cewka zapłonowa.
9. Niedomagania rozdzielacza zapłonu;
- zanieczyszczone styki przerywacza,
- zbyt mały odstęp między stykami,
- zużyte krzywki lub nadmierny luz boczny,
- uszkodzony opornik przeciwzakłóceniowego
10. Zły stan, wilgotne przewody wysokiego napięcia.
11. Niewłaściwe ustawienie kąta wtrysku.
12. Nadmierne luzy zaworów.
13. Nadmierne zużycie głównych elementów silnika (zaworów, krzywek wału rozrządu lub łańcucha napędu wału rozrządu, tłoków z pierścieniami).
14. Popękane oringi od wtryskiwaczy (lewe powietrze)
pozdro
Silnik nie pracuje regularnie na biegu jałowym lub gaśnie.
1. Zanieczyszczenie lub woda w układzie paliwowym.
2. Uszkodzoną przepona lub nieszczelne zaworki pompy paliwa.
3. Niedomagania gaźnika:
- zanieczyszczenie dysz lub kanałów,
- "przelewanie" gaźnika wskutek zbyt wysokiego poziomu paliwa w komorze pływakowej,
- zasysanie "fałszywego" powietrza przez luzy w ułożyskowaniu osi przepustnic.
- niesprawność zaworu hamowania silnikiem
4. Rozregulowanie, zużycie układu wtryskowego
5. Niewłaściwa regulacja układu biegu jałowego.
6. Niewłaściwe ustawienie zapłonu
7. Zużyte lub zanieczyszczone świece zapłonowe
8. Uszkodzona cewka zapłonowa.
9. Niedomagania rozdzielacza zapłonu;
- zanieczyszczone styki przerywacza,
- zbyt mały odstęp między stykami,
- zużyte krzywki lub nadmierny luz boczny,
- uszkodzony opornik przeciwzakłóceniowego
10. Zły stan, wilgotne przewody wysokiego napięcia.
11. Niewłaściwe ustawienie kąta wtrysku.
12. Nadmierne luzy zaworów.
13. Nadmierne zużycie głównych elementów silnika (zaworów, krzywek wału rozrządu lub łańcucha napędu wału rozrządu, tłoków z pierścieniami).
14. Popękane oringi od wtryskiwaczy (lewe powietrze)
pozdro
dd
a czy te przypadki sa opisane dla przypadku kiedy silnik jest zimny raz zgasnie gdu nabierze tempeartury po ponownym odpaleniu nic sie niedzieje niezgasnie az do mometku kiedy odstawie go na jakis czas (ostygniecie silnik) i sytuacja sie powtarza znowu:/ wymienilem silniczek krokowy palec filtr paliwa co jeszcze mam robic naprawde juz niemam nerwow :/
dołączam sie do teamtu ja mam to samo tylko w odwrotna strone jak silnik zimny pracuje rowno jak cieply zaczyna swirowac raz przebiera raz podnosi jakby sonda ale wymienilem:
kable
swiece
kopulke+palec
sonde
robilem uszczelke pod glowica
silnik krokowy wymieniony
instalacja sprawdzona jest OK
uszczelka wtrysku i reszta w kolo sprawdzone OK
wszystko w jak najlepszym porządku
zostal jeszcze tylko KOMPUTER?? czy to moze byc to pomozcie bo juz tez nie mam sily:)
kable
swiece
kopulke+palec
sonde
robilem uszczelke pod glowica
silnik krokowy wymieniony
instalacja sprawdzona jest OK
uszczelka wtrysku i reszta w kolo sprawdzone OK
wszystko w jak najlepszym porządku
zostal jeszcze tylko KOMPUTER?? czy to moze byc to pomozcie bo juz tez nie mam sily:)
g
ja mam problem nastepujeacy silnik pracuje oki jak jest zimny 1 tys obrotow natomiast w momecie zagrzania gasnie traci obroty i pada przekrecam luczyk odpalam i jest wszystko oki 9 set obrotow co to moze byc ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 363 gości