[mk III] TDI Czasami gaśnie silnik ........

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
waldek120375
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt sty 21, 2005 21:19
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

[mk III] TDI Czasami gaśnie silnik ........

Post autor: waldek120375 » sob mar 26, 2005 23:57

:crazy: O pewnego czasu w moim golfie 3 podczas jazdy albo gdy wyłącze silnik a później chce zapalić - nie moge uruchomić silnika . Ktos na necie podpowiedział że to przekaźnik nr 109. Nie wiem. Gdy go wyciągne auto nie zapali , a po dłużej jeźdzei przekaźnik jest ciepły w porównaniu z innymi. Co moze być powodem . czy może wystarczy wymienic przekaźnik. Czy ktos mi podpowie co jest powodem. Pozdrawiam :rotfl:


ku_bi: proszę pisać w temacie jakiego auta dotyczy problem - w nawiasach kwadratowych


Waldek

Awatar użytkownika
waldek120375
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt sty 21, 2005 21:19
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: waldek120375 » ndz mar 27, 2005 21:18

Ktos podpowiedział że można przekaźnik przelutować ? ale jak lub ewentualnie kupic nowy. A ile kosztuje taki przekaxnik ?


Waldek

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » ndz mar 27, 2005 23:24

lepiej kupić nowy niż coś lutować. ceny przekaźników w aso vw zaczynają się od 50 pln. miałem podobne objawy do tych co opisujesz, u mnie broiła cewka zapłonowa



Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » śr mar 30, 2005 00:10

przekaznik 109 zawsze sie grzeje,to normalny objaw jego pracy,bez niego nie zapalisz bo on odpowiada za grzacie swiec i zapłon,ja go nawet czasem wyciagam i zabieram ze soba na wypadek kradzierzy,jest to juz jakies utrudnienie,ale do rzczy,wiec to ze przekaznik sie grzeje jest normalne,jesli to przez niego auto nie pali to sprawdz wtedy czy zapala sie kontrolka od swiec zarowych,jesli nie to znaczy ze to wina przekaznika,ale jesli sie zapala przy kazdeej probie odpalenia to z przekaznikiem wszytsko jest ok.wtedy sprawdzał bym inne opcje,moze zawor w elektromagnetyczny w pompie,ten od gaszenia,sprawdz przewod,mi kiedys sie zacinał to zgasic nie moglem auta :D:D:D,tez był problem :D:D,ale to w mkII było:D powodzonka...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
waldek120375
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pt sty 21, 2005 21:19
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: waldek120375 » śr mar 30, 2005 07:17

Wczoraj podczas jazdy przekaźnik nawalił i stanął na głównym rondzie w centrum Rzeszowa . Ale obciach. Zaraz pojechałem i kupiłem nowy . Po co to sie wkurzac a przy tym jaki wstyd jak ci auto stanie o godz 15 w centrum miasta . Pozdrawiam .


Waldek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 470 gości