Gasnie na luzie..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pulek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: czw maja 24, 2007 17:26
Lokalizacja: Pelplin

Gasnie na luzie..

Post autor: pulek » czw maja 24, 2007 17:34

Witam
Mam mały problem z silnikiem w vw polo 97 1.4. Gdy dojeżdżam do skrzyżowania lub przejazdu kolejowego i wyrzucam bieg by dojechać na luzie to czasami bywa iż gaśnie mi silnik a czasami spadną mu obroty do 200 i nagle wskakują na 800. Może ktoś miał podobnyh przypadek gdyz nie wiem co można by wymienić aby to naprawić.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw maja 24, 2007 20:55 przez pulek, łącznie zmieniany 1 raz.



chudyuaz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw maja 24, 2007 17:49
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chudyuaz » czw maja 24, 2007 18:51

A czy w twoim polo jest instalacja gazowa?



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » czw maja 24, 2007 19:03

Chodzi Ci o silnik AEX? Jeżeli dzieje sie to w momencie kiedy masz około 1300 obrotów i spadnie gwałtownie do 200 od razu po wysprzęgleniu to są tego dwie przyczyny. Pierwsza to zabrudzona przepustnica. Pomaga dokładne czyszczenie plus wporwadzenie nastawów podstawowych. Lub mocno przyspieszony zapłon - rozwiązaniem jest ustawienie zapłonu komputerem i lampą stroboskopowom na 6 stopni przy 1500 obrotów. Jeśli wygląda to tak, że wrzucisz na luz i spada do około 900 a póxniej ma takie gwałtowne wahnięcie może to zależyć od przebicia na kablach, cewce lub w kopułce. Tu rozwiązanie jest proste - ciemny garaż, psikasz na kable wodą i patrzysz czy nie ma przebicia. Jak nie ma to jest dobrze jak jest kable lub cewka do wymiany. Z resztą takie rzeczy jak palec czy kopułka profilaktycznie wymienić powinieneś - no chyba że już to zrobiłeś. Osobiście stawiam na przepustnice (która może być nawet uszkodzona i kwalifikujaca się do wymiany) lub zapłon (przyspieszony) jeśli ktoś niefachowo przy nim grzebał.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » czw maja 24, 2007 20:54

1. REGULAMIN FORUM
2 Precyzuj tematy !!!

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 79 gości