Nabity wieloklin kierownicy - jak zdjac?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Nabity wieloklin kierownicy - jak zdjac?

Post autor: Woski » czw maja 24, 2007 14:46

witam serdecznie
Dzisiaj doszla do mnie zakupiona via allegro kierownica z polo g40

Patrzac od tylu wyglada tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f12 ... c46ca.html

To wystajace dziadostwo raczej nie powinno sie tam znajdowac, mam racje??

W razie co ma ktos pomysl jak sie tego pozbyc?
Z gory dzieki za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony czw maja 24, 2007 14:49 przez Woski, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw maja 24, 2007 14:50

Zdjęcie niewyraźne ale czy to nie jest czasem redukcja "klina" (mały-duży) ?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » czw maja 24, 2007 14:52

no wlasnie tak mi sie zdaje :/

Ma ktos pomysl jak to usunac :( :?:



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw maja 24, 2007 15:00

Redukcje są wciskane, jak jest możliwość to stuknąć w "toto" od strony przycisku klaksonu, jak nie ma podejścia to próbować czymś złapać za tuleję i "wyjąć".


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » czw maja 24, 2007 15:30

wiec, wd40 + młotek od strony klaksonu :?:



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » czw maja 24, 2007 15:36

Jak podejdziesz do tulei od strony klaksonu to chyba najlepsza metoda.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Macienty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 966
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:10
Lokalizacja: BWA

Post autor: Macienty » czw maja 24, 2007 15:42

tylko i wyloacznie siła, tylko spsikaj wczesniej i nie uderzaj przez jakis pret czy srubokret, tylko przez pobijak najlepiej aluminiowy albo kolek drewniany zeby nie uszkodzic frezu.


"Most perfect silence is when
there´s no need to explain"

Awatar użytkownika
Woski
Forum Master
Forum Master
Posty: 1482
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 12:13
Lokalizacja: bad homburg

Post autor: Woski » czw maja 24, 2007 15:57

Trzeba byc pudzianem czy wystarczy ludzka sila :?: :)



bzyk62
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 17:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bzyk62 » pt maja 25, 2007 18:46

Cześć, jeśli masz możliwości to najbezpieczniejszą metodą jest ułożenie kierownicy na imadle albo na tulei o średnicy wewnętrznej większej od średnicy tego dziadostwa i ustawienie tego pod jakąś prasą. W gniazdo otworu wkładasz trzpień o takiej średnicy, żeby móc wycisnąć element. Masz wtedy możliwość kontroli nacisku na trzpień (z umiarem, żeby nie pękła sama kierownica - musisz ją dobrze podeprzeć) i nie pokaleczysz kierownicy. Uważam, że w tym przypadku młotek to narzędzie gwałtu. Popytaj wśród znajomych, sąsiadów, nawet w zwykłym warsztacie ślusarskim taki sprzęt powinien być na wyposażeniu. Oczywiście WD40 nie zaszkodzi.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 180 gości