Strona 1 z 1
Przekaznik numer "1" do czego jest?
: wt maja 22, 2007 22:25
autor: PIT_BULL
jak w temacie do czego jest przekaznik numerkiem 1 oznaczony? taki szary w skrzynce na samej gorze nad wszystkimi luzem! silnik ABS 1,8 golf III variant!!pilne a dlaczego zobaczcie w tym temacie:(
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=98770
: wt maja 22, 2007 22:38
autor: eidos
w moim RPku ten przekaznik odpowiada za podgrzewanie tego jeza w kolektorze, tez mi strasznie pstykal ale zaczynal tylko w czasie jazdy na goracym juz silniku. Okazalo sie ze czerwony czujnik jest w kruccu jest do wymiany. To on steruje tym wlasnie przekaznikiem.
Ja zadalem podobne pytanie na forum i kotos mi jeszcze odpisal ze ten przekaznik moze byc od ABSu jesli sie taki posiada. Ja posiadam ale na pewno ten przekaznik u mnie nie sterowal ABSem
: wt maja 22, 2007 22:41
autor: PIT_BULL
a ja mam ABS ale od tego napewno nie bedzie bo ABS nie dziala mi juz dlugo a autko chodzilo pozatym co ma abs do przerywania,falowania obrotow zalewania sie itp!no nie?:( pozatym to golf 3 a nie 2
: wt maja 22, 2007 22:45
autor: Tysia
kolega ma racje przekaznik nr 1 steruje tylko i wyłacznie podgrzewaczem kolektora (jeż) polaczony z czerwonym czyjnikiem termicznym ktory rozlacza jeza gdy woda osiagnie ok 60 st a od abs to przekazniki 78 79
: wt maja 22, 2007 22:49
autor: PIT_BULL
Tysia pisze:kolega ma racje przekaznik nr 1 steruje tylko i wyłacznie podgrzewaczem kolektora (jeż) polaczony z czerwonym czyjnikiem termicznym ktory rozlacza jeza gdy woda osiagnie ok 60 st a od abs to przekazniki 78 79
ale panowie czy w mk III tez do tego jest? jesli mam wtrysk to mam jeza? wtrysk jednopunktowy! albo km III to sie nie tyczy? bo co ma jez do przepustnicy?jak u mnie cyka ten przekaznik to faluja opbroty przygasaja swiatla, czase wkreca sie na 3000 i wyzej zalewa sie pedal gazu sam idzie do podlogi itp!:(
: wt maja 22, 2007 22:50
autor: Tysia
w tym przypadku to golf 2 czy 3 to niczym sie nie roznia
[ Dodano: 22 Maj 2007 22:52 ]
czy ten przekaznik nr 1 masz zaraz nad skrzynką tak po lewej?
: wt maja 22, 2007 22:53
autor: PIT_BULL
tak ! nie jest tak jak inne w tej calej plycie tylko na osobnym gniezdzie i jeszcze jedno ja mam tylko jeden czujnik temmp, na tym kroccu przy glowicy
: wt maja 22, 2007 22:58
autor: Tysia
tak 100% ze masz jeza i dla tego ten przekaznik jest osobno na gorze bo przy gazniku jest on w dolnym prawym rogu ale ty masz tam przekaznik od pompki paliwa 53 lub 67 wiec nr 1 musieli dac tam gdzie go masz
: wt maja 22, 2007 23:01
autor: PIT_BULL
Tysia pisze:tak 100% ze masz jeza i dla tego ten przekaznik jest osobno na gorze bo przy gazniku jest on w dolnym prawym rogu ale ty masz tam przekaznik od pompki paliwa 53 lub 67 wiec nr 1 musieli dac tam gdzie go masz
no wiec co bedzie uszkodzone ?tysia prosze przeczytaj temacik (krotki kilka postow) ten ktory podalem link w 1 poscie i powiedz co moze byc czy ten czujnik temp czy cos innego ale zwiazane z przekaznikiem 1
: wt maja 22, 2007 23:03
autor: eidos
jesli to jest od jeza to wyciagnij przekaznik, odpal silnik i sie przejedz zobaczysz czy pojawia sie klopoty z obrotami i zalewaniem. Bez przekaznika od jeza mozna jezdzic i nic sie nie stanie, (moze na zimnym silniku byc problem z obrotami ale na cieplym juz na pewno nie bo plyn przejmuje role podgrzewania i jez jest wyl.) ja tak zrobilem dopuki nie kupilem nowego czujnika.
: wt maja 22, 2007 23:11
autor: Tysia
dokladnie tak mozesz sprawdzic a przygasanie swiatel i falujace obr to wina tego czujnika poniewaz jez pobiera duzo pradu wiec jak czyjnik ci swirowal tak zatym szedl spadek napiecia odczuwalny dla obrotow silnika
: wt maja 22, 2007 23:17
autor: jaszczur
masz tu rozpiskę skrzynki