Strona 1 z 2

Centralny zamek- problemy z montazem

: sob mar 26, 2005 16:05
autor: Kubus20
Zakupilem cetralny zamek z alarmem, pilotem i dodatkowymi czujnikami ruchu. Sa tam dwie centralki: jedna od zamka centralnego a druga od alarmu. Problem mam z polaczeniem tego wszystkiego.
Mam pytanie co do silownikow. Przy silowniku master jest 5 kabli: bialy, brazowy, czarny, niebieski i zielony, a przy slave-ach sa po dwa kable: niebieski i zielony. Jak podlaczyc te kable do centralki od alarmu.
Pewnie wielu z was ma doswiadczenia z montazem centralnego wiec prosze o pomoc

Tutaj link do aukcji z ktorej jest ten centralny zamek: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=45336141

Wesolych Swiat

: sob mar 26, 2005 16:19
autor: Lisu
witam! z centralki alarmu wychodza dwa kable sterujace centralnym przewaznie bialy i brazowy!te kable laczysz z kablami z centralki zamka pewnie te same kolory!zamki slave podlaczasz do mastera(master zazwyczaj steruje zamkiem w dzwiach kierowcy.reszte kabli(te z mastera)podlaczasz w/g schematu dolaczonego do urzadzenia - taki powinien byc, chyba ze jest malo czytelny!

: sob mar 26, 2005 17:24
autor: Kubus20
no tak tylko zostaje ten czarny kabelek :(. C to jest?? Masa?? czy moze jeszcze cos innego

: sob mar 26, 2005 17:47
autor: Kubus20
Czarny kabelek jest rowniez w centralce od centralnego wiec tam go podlacze. Chyba bedzie git

: sob mar 26, 2005 18:27
autor: Lisu
JESLI Z MASTERA WYCHADZA TAKIE SAME KABLE (ILOSC I KOLORY)TO MASZ PROSTA SPRAWE :bigok:

: sob mar 26, 2005 18:56
autor: Marihuana Man
A nie dostałeś żadnego schematu tego alarmu?... Wrzuć go na forum.... Bo tak to jest po prostu wróżenie z fusów...

: sob mar 26, 2005 21:25
autor: miomio1
ten gostek co sprzedał Tobie alarm ma dokładne schematy montażu alarmu i centralnego ja u niego zakupiłem alarm i poprosiłem o schemat podłączenia do golf3 i otrzymałem go

: sob mar 26, 2005 22:21
autor: Marek 81l
Jezeli masz problem z tymi schematami poprostu łacz to kolorami.Do niebieskiego i zielonego z centralki wszystkie niiebieskie i zielone z silowników.A w masterze czarny do masy byle nie w dzwiach<bo tam jej czasem brak>i brądzowy z bialym odpowiednio do centralki.Brądzowy z bialym powinien wychodzic 2x z centralki po to by do jednej pary podpiac alarm<Nie zawsze wyjscie na centralny z alarmu pasuje kolorami> napisz czy zalożyles.

: sob mar 26, 2005 23:02
autor: Kubus20
miomio1 dzieki, zaraz do goscia napisze i dowiem sie o taki schemat do Golfa 2.

Marek 81I wkladal ten zamek to bede raczej w nastepnym tygodniu bo teraz swieta wiec jest troche jezdzenia. Probowalem to zlozyc dzis rano ale nic z tego nie wyszlo wiec napisalem na forum.

Ale napewno napisze jak zaloze. Jezeli dorwe aparat albo chociaz telefo z aparatem od kumpla to zrobie fotki. Pozdrawiam wszystkich

: ndz mar 27, 2005 10:10
autor: Kubus20
Dzisiaj dostalem maila od sprzedawcy i niestety do Golfa 2 nie posiada takiego schematu, przynajmniej tak mowi.

: ndz mar 27, 2005 10:44
autor: Marek 81l
Dasz sobie napewno rade.Jakbys miał nadal problemy to pisz...Smacznego

: śr mar 30, 2005 19:50
autor: Kubus20
No i pisze, poniewaz pojawil sie kolejny maly problem. Rozbebeszylem dzisiaj drzwi(niestety przy tej operacji ucierpiala ramka od klamki :()
Chcialem sobie rozlozyc robote i dzisiaj zamontowac silowniki do drzwi i polaczyc silownik z ciegnem od zamka. I tu jest sek. Jak polaczyc silownik z tym ciegnem od zamka. W zestawie dostalem dodatkowe ciegno i takie cus kwadratowe do polaczenia obu ciegien tylko nie wiem jak to ze soba polaczyc bo nie ma tam za bardzo dojscia. Jak to skrecic? Czy trzeba wyciagac zamek, czy moze klamke. Napiszecie w jaki sposob polacczyliscie to u siebie.
Pozdrawiam

P.S. MOze mi ktos podesle ramke od wewnetrznej klamki bo moja sie rozpadla :(

: śr mar 30, 2005 20:04
autor: Kubus20
Tutaj macie zdjecie jak wyglada silownik master i czesci ktore z nim dostalem:

: śr mar 30, 2005 21:13
autor: str593
Dźwigienka zamka w drzwiach (białe coś z podłączonym jednym cięgnem) posiada otworek, do którego wkładasz zagięte cięgno siłownika z zamocowanym już siłownikiem. Musisz to zrobić sposobem podnosząc cięgno wraz z założonym siłownikiem jak gdyby przedłużeniem tej białej dźwigienki wkładasz zagięte cięgno a następnie opuszczasz jednocześnie umieszczając cięgno między "rozcięcie" dźwigienki. Tego kwadratu do łączenia nie wykorzystywałem był po prostu zbędny.
To, co opisałem ma odniesienie do wersji 3 drzwiowej, ale w wersji 5 drzwiowej powinno być tak samo, z tego, co czytałem na forum w tylnych drzwiach nie było tych otworów do podłączenia cięgien, ale forumowicze sobie jakoś z tym poradzili. Ja zrobiłem to w taki sposób mam nadzieję, że nie namieszałem Ci bardziej w głowie niż miałeś, jak mieszkasz w okolicach Warszawy to służę pomocą w realu.
Wiązka centralnego powinna posiadać do jednego siłownika 5 przewodów (ewentualnie, jeśli posiada 2 mastery to powinny być dwie takie wiązki) do pozostałych siłowników po 2 przewody. Centralka centralnego ma jeszcze 4 przewody czarny masa (-) czerwony (+) i dwa współpracujące z alarmem biały i nie pamiętam jaki, które po złączeniu z masą zamykają i otwierają drzwi i to te dwa łączysz z odpowiednimi przewodami centralki autoalarmu.