Strona 1 z 3

Trze .... pomocy

: pn maja 21, 2007 21:36
autor: kolibera
Mam nadzieje ze ktos mi pomoże wkoncu.......... mam mk3 obnizonego na 16 calowych kolach i strasznie mi trze z tylu a nie tarlo chyba sie cos wyrobilo , co zrobic z zawieszeniem zeby zostal na tych kolach i nie tarl?? Wsadzic seryjne???

: pn maja 21, 2007 21:38
autor: Kisiel
odboje wymieniales????moze byc wina odboji lub za miekkich sprezyn, na jakich oponkach masz golfa???

: pn maja 21, 2007 21:43
autor: kolibera
205/45/16 wszystko gralo mam seryjne amory ale sprezyny sportowe , ale zima wymienialam z przodu amory i mi tyłek siadł fatalnie , ogolnie samochod taczka tragedia do jazdy , chcialabym to jakos pogodzic i zeby byl w miare wygodny i niski bo jak go chyba wsadze na seryjne to przy tych oponach i tak pewnie bedzie tarlo nie wiem co zrobic , pomocy musze cos wymyslec bo pochlastam cale koła.

Odboje to te gumy na sprezynach???

: pn maja 21, 2007 21:47
autor: jaszczur
kolibera pisze:Odboje to te gumy na sprezynach?
zerknij tu gdzie są i jak się wymienia http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=55474

: pn maja 21, 2007 21:49
autor: Kisiel
kolibera pisze:Odboje to te gumy na sprezynach???
odboje to te gumy ktore siedza na amrotyzatorze i powoduja ze nie chowa sie on caly przy nierownosci, tarcie to moze byc wina zuzytych odbojow, albo wlasnie za miekkich sprezyn
kolibera pisze:zeby byl w miare wygodny i nisk
jedno z drugim niekoniecznie dizie w parze, jak chesz wygode to seryjne sprezyny zakladaj,moim zdaniem na seryjnych springach nie powinno trzec, ja mialem to samo co ty tylko przy oponie 205/50R15 i tarlo mi z tylu z jednej strony,wymienilem odboje na nowe i przestalo trzec

: pn maja 21, 2007 21:50
autor: kolibera
a jak wsadze seryjne zawieszenie i 16 calowe kola to i tak pewnie bedzie tarlo?? a da rade jakos wyglad z wygodą pogodzic???

: pn maja 21, 2007 21:52
autor: Kisiel
w gre wchodzi zaginanie rantow w nadkolach lub wezsze opony -->195

: pn maja 21, 2007 21:53
autor: kolibera
wlasnie nie wiem co zrobic czy wymienic te odboje tylko czy wsadzic seryjne zawieszenie , bo nie wyrobie na dentyste.
A jezeli seryjne amory jezdzily na sportowych sprezynach to teraz musze kupic nowe amory nie moge wsadzic seryjnych sprezyn??? bo podobno nie mozna tak robic to prawda???

: pn maja 21, 2007 21:54
autor: spajrek
kolibera pisze:a jak wsadze seryjne zawieszenie i 16 calowe kola to i tak pewnie bedzie tarlo?? a da rade jakos wyglad z wygodą pogodzic???
Ja mam seryjne zawieszenie tyle, że na oponkach 195/45/R16 i jest ok. Przy 205 nie powinno być problemu tutaj możesz sobie przeliczyć http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp zależy jakie masz ET felg

: pn maja 21, 2007 21:54
autor: kolibera
na zagiecie rantow sie nie zgodze w zyciu... co do opony nic nie pomoze weższa raczej tu pomoze nizsza bardziej , bo jak samochod stoi to nadkolem dotyka prawie opony

: pn maja 21, 2007 21:54
autor: Kisiel
odboj to ta zolta czesc na amortyzatorze, pod sprezyna widoczny dobrze na ósmym zdjeciu na fotoporadzie jaszczura

: pn maja 21, 2007 21:55
autor: jaszczur
kolibera, jeśli nawet byś chciał wymienić amory na serie to i tak drogie nie sa bo 107zł szt gazówki kyb,ja na poczatek wymieniłbym odboje

: pn maja 21, 2007 21:56
autor: kolibera
no dobra sluchajcie ale na seryjnym zawieszeniu pewnie bedzie wygladal jak na szczudłach??? a co do tego mitu ze jak amor jezdzil na sportowej sprezynie to trzeba go wymienic na nowy czy moge tak poprostu przelozyc???

: pn maja 21, 2007 21:58
autor: Kisiel
albo zaloz sobie gumy usztywniajace sprezyny, ale wtedy bedzie baaaardzo twardy, mozesz miec juz zuzyte te springi albo zuzyte amorki bo seryjne amortyzatory + sportowe sprezyny to powoduje duzo szybsze zywanie sie amortyzatorow