Strona 1 z 1
Kontrolka ABS swieci po uruchomieniu i gasnie
: ndz maja 20, 2007 21:00
autor: wonski83
witam mam golfa 4 99rocznik TDI jak przekrecam kluczyk swieca mi sie wszystkie kontrolki takie jak pasy abs i reszta... gasna gdy przekrecam kluczyk dalej zeby odpalic samochod i przez chwile zaswieci mi sie kontrolka ABSu i po starcie silnika gasnie... probowalem hamowania i abesik dziala bezpiecznik tez w pozadku ... macie moze jakies pomysly?
Re: kontrolka ABSu
: ndz maja 20, 2007 21:34
autor: RobertP
wonski83 pisze:witam mam golfa 4 99rocznik TDI jak przekrecam kluczyk swieca mi sie wszystkie kontrolki takie jak pasy abs i reszta... gasna gdy przekrecam kluczyk dalej zeby odpalic samochod i przez chwile zaswieci mi sie kontrolka ABSu i po starcie silnika gasnie... probowalem hamowania i abesik dziala bezpiecznik tez w pozadku ... macie moze jakies pomysly?
raczej masz ok
ale dla świętego spokoju pomierzyłbym sobie wartości każdego czujnika omomierzem
: ndz maja 20, 2007 21:40
autor: wonski83
chyba nie jest tak okej bo raz przy wyprzedzaniu mialem okolo 150 zaswiesila mi sie kontrolka ABSu wskaowka od predkosci i obrotow spadla do zera zniklo mi wszystko i pozniej sie zaswicilo spowrotem... i qrcze nie wiem co sie dzieje ale napewno nie jest okej ...chyba nie musze mowic jakie to uczucie jak przy takiej predkosci zaswici ci sie kontrolka absu i wszystko gasnie bo ja sie bardzo przestraszylem:P
: ndz maja 20, 2007 21:48
autor: RobertP
wonski83 pisze:chyba nie jest tak okej bo raz przy wyprzedzaniu mialem okolo 150 zaswiesila mi sie kontrolka ABSu wskaowka od predkosci i obrotow spadla do zera zniklo mi wszystko i pozniej sie zaswicilo spowrotem... i qrcze nie wiem co sie dzieje ale napewno nie jest okej
no to faktycznie nie jest okej
sprawdź wszystkie styki wtyczki podociskaj zarówno przy pompie jak i przy
wtyczkach od czujników przy kołach i jedź na pomiar VAGiem
chyba któryś z czujników powoli pada ...
jak nic nie wykaże to pomierz sobie miernikiem tak jak pisałem wcześniej
czujnik powinien mieć mieć wartość ok 1,1kOhma
jak zmierzysz to napisz jakie wartości ci wskazało ...
: pn maja 21, 2007 10:45
autor: Corvax
1. W tym dziale piszemy TYLKO na tematy zwiazane z kwestiami technicznymi dotyczącymi silników wysokopręznych, lub z nimi zwiazanych. Problemy dotyczące aut z silnikami diesla np. zawieszenie, hamulce, elektryka, o ile nie są bezpośrednio związane z silnikiem wysokopręznym proszę umieszczać w dziale TECHNICZNE.
2. W temacie posta prosze o umieszczanie w nawiasie modelu auta: np. [MK1], [MK2] itp - automatyczne wybranie prefiksu - po lewej stronie tytułu tematu.
3. Dla własnego dobra nalezy podac oznaczenie silnika (o ile nie mamy tego zadeklarowanego w profilu), ułatwi to odpowiadającym zidentyfikowanie problemu.
4. Przed zadaniem pytania prosze skorzystac z opcji SZUKAJ - cześc powtarzajacych sie problemów jest szeroko opisana na forum.
: pn maja 21, 2007 19:21
autor: wonski83
dobra koles spoko jestem nowy wiec nie wiedzialem 123 punkt jest okej wasze forum ale 4 to przesada moim skromnym zdaniem na forum caly czas sie cos dzieje i co z tego ze powiela sie ten temat ale kazdy moze cos innego doda i sie wiecej wie...