[mk2] wspomaganie kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Chinky
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 15:09
Lokalizacja: Kraków

[mk2] wspomaganie kierownicy

Post autor: Chinky » ndz maja 20, 2007 16:31

Nie wiem czy w odpowiednim temacie założylem posta więc proszę w razie czego moderatora o przeniesienie posta.
Interesuje mojego znajomego montaż wspomagania do Golfa II z silnikiem 1.3. GOlf jest z roku 87 silnik z zasilaniem gaźnikowym. Co podlegało by montażu/wymianie?
Podejżewam że trzeba by:
-maglownice kpl.
-łapa pompy wspomagania (i tutaj jest pytanie czy podejdzie ona do silnika 1,3)
-pompa wspomagania
-koło pasowe? (czymś musi być pompa napedzana więc czy podejdzie ona np. z silnika 1,8 90KM)
Z gory dziekuję za kolegę za wszelkie odpowiedzi i dostarczoną pomoc.



hezek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:15
Lokalizacja: Grójec

Post autor: hezek » ndz maja 20, 2007 16:48

witam

maglownica
pompa
pasek
przewody
zbiorniczek
przydaje sie chłodnica (na przelewie ok 1m rurki miedzianej do centralnego ogrzewania do domu i zamontowac przed chłodnica cieczy)
pompa podejdzie ewentualnie dorobic mozna mocowanie dobrac długosc paska i musi działać



Chinky
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 15:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Chinky » ndz maja 20, 2007 16:58

hezek a co z łapą pompy przykrecana do bloku? Podejdzie bez obaw? I czy trzeba wymieniac koło pasowe? Jesli tak to czy podejdzie od silnika 1.8 8V
Czy mogą wystąpić ewentualnie jakieś problemy?



hezek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:15
Lokalizacja: Grójec

Post autor: hezek » ndz maja 20, 2007 17:17

własnie mocowanie mozna dorobic i przykręcic do bloku jakby niepodeszło orginalne
aby tylko pasek niebył przekoszony pompa sie zmiesci bo one są malutkie co do koła niemam pojecia zmiescic sie powinno odkręc te 4 śróby na klucz ampulowy sprawdz średnicę i przymierz koło jak wejdzie i da sie przykręcic to bedzie działac



Chinky
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 15:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Chinky » ndz maja 20, 2007 22:59

No tak wszystko fajnie tylko ze kupowac w ciemno i patrzec czy bedzie pasowac czy tez nie mija sie z celem dlatego zadalem pytanie w imie kolegi. Nie mniej jednak dziekuje za pomoc (dalem punkcika :bajer: ) Moze ktos mi odpowie konkretnie czy orginalna lapa z silnika 1.8 8V bedzie pasowac do silnika 1,3 oraz czy podobna sytuacja wystepuje z kolem pasowym.?



hezek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:15
Lokalizacja: Grójec

Post autor: hezek » wt maja 22, 2007 11:20

jest na to rozwiązanie albo ktos juz to robił i wie albo sówmiarka w dłoń i zrób pomiary pomierz czesci które chcesz podpasowac i bedziesz wiedział jak to z tym jest pomierz swoje koło i to które chcesz załorzyc średnice, otwory,rozstaw otworów i jak sie zgadza to musi pasowac



Awatar użytkownika
Bordos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: sob lip 29, 2006 13:44
Lokalizacja: Gda

Post autor: Bordos » wt maja 22, 2007 11:32

Bedziesz potrzebował:

- pompę wspomagania
- nowe koło pasowe na pompę wody
- maglownicę
- węże
- zbiorniczek wyrównawczy
- łapę pompy - z silnika benzynowego z innego mk2 będzie pasowała - ja mam diesla i mam inną lape niz kolega co mam 1.8 benzyne
- pasek nowy


Czasem w dziale sprzedam, ktos sprzedaje kompletne wspomaganie:) i wtedy wszystko masz.

Pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 434 gości