Dziwne dzwieki podczas skrecania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
abpel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 20:37
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

Dziwne dzwieki podczas skrecania

Post autor: abpel » sob maja 19, 2007 23:00

Podczas skrecania kołem lewo-prawo dochodza dziwne dzwieki cos w rodzaju pocierania o siebie dwoch elementów gumowych, przy masksymalnym skrecie kól w dowolna strone i ruszeniu słychac jednoraowe pukniecie, z tego co sie dowiadywałem to pompa wspomagania zaczyna lekko niedomagac (głosniej chodzi) czy te dziwne objawy moga pochodzic od pompy czy cos jeszcze sie konczy
dzieki za info
Ostatnio zmieniony ndz maja 20, 2007 12:29 przez abpel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz maja 20, 2007 07:34

abpel pisze:zy te dziwne objawy moga pochodzic od pompy czy cos jeszcze sie konczy
dziwne dżwięki (te które opisałeś ) mogą pochodzić od pompy, natomiast stuk absolutnie nie - trzeba poszukać luzu w zawieszeniu, sprawdzić poduszki silnika i skrzyni no i na koniec przegub (ale on stukał by więcej niż raz)


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
yank
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 613
Rejestracja: śr lut 15, 2006 09:25
Lokalizacja: Zebrzydów/Świdnica
Kontakt:

Post autor: yank » ndz maja 20, 2007 16:34

wg mnie wymieniaj jak najszybciej przegub bo zgubisz za niedługo koło i bedzie kłopot! spory kłopot....a z tym konczącym sie wspomaganiem to raczej lipa objawy bardziej podchodza pod przegub



hezek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:15
Lokalizacja: Grójec

Post autor: hezek » ndz maja 20, 2007 17:01

przy skręcaniu to mozliwe ze stoi łożysko na mcpersonie u góry pod kielichem stukniecie jest bo sie troszke przestawia podczas skręcania i potem wraca na miejsce
yank pisze:wg mnie wymieniaj jak najszybciej przegub bo zgubisz za niedługo koło i bedzie kłopot! spory kłopot....a z tym konczącym sie wspomaganiem to raczej lipa objawy bardziej podchodza pod przegu
nawet jak padnie przegób to sie nic nie stanie conajwyzej sie zatrzyma koło moze spaść jedynie po odkręceniu przegubu
Ostatnio zmieniony ndz maja 20, 2007 17:02 przez hezek, łącznie zmieniany 1 raz.



artkan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr lut 14, 2007 20:14
Lokalizacja: Kraków

Post autor: artkan » ndz maja 20, 2007 17:01

może też być drążek, bo jak sie skręca kołami, a stuk przy ruszaniu (miałem podobny objaw jak łożysko padło) pozdrawiam
P.S. jak ktoś wie co to za dzwięk niech napisze!? bo mam podobny tylko bez stukania, wiec z miła chęcią sie dowiem co to za dzwięk!
dzięki



Awatar użytkownika
dc35
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: sob lis 11, 2006 20:13
Lokalizacja: OSTROVIA
Kontakt:

Post autor: dc35 » ndz maja 20, 2007 21:34

mi takze stuka jednorazowo przy maxymalnym skręcie! dodam ze nie mam wspomagania



artkan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr lut 14, 2007 20:14
Lokalizacja: Kraków

Post autor: artkan » pn maja 21, 2007 14:46

a co do diagnostyki to najlepiej we dwoch, jeden siedzi w srodku a drugi pod macha patrzy i slucha gdzie to slychac, mozna tez pojechac na stacje diagnostyczna, biora 20 zl i spradza Ci czy masz jakies luzy i gdzie, wiec wydaje mi sie ze warto!



Awatar użytkownika
abpel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 20:37
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

Post autor: abpel » pn maja 21, 2007 14:57

bylem na stacji diagnostycznej i okazało sie ze te stuki przy maks skrecie ruszaniu i wyprostowaniu pochodza od przekładni i podpbno niektore mk3 tak maja on sam ma 2 z rzedu mk3 i tak tez ma dodatkowo pompa wspomagania troszke glosno mi chodzi ale dopoki nie cieknie i kapie to jezdzic i zbierac na nowa :)..... co do tego dzwieku dwoch pocierajacych sie gum to na koncówce drazka strzykawka+cienka igiełka i po bolu poza tym lekko skorygował zbieznosc i smigac



lagwus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: ndz lis 06, 2005 10:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: lagwus » pn maja 21, 2007 15:01

Sprawdź po kolei:
1. Końcówki drążków (najczęściej "skrzeczą" przy skręcie kierownicą już na postoju)
2. Drążki
3. Potem przeguby - pojeźdź z otwartą szybą na jakimś parkingu przy markecie na max. skręć koła w lewo i jedź potem w prawo i jedź - jak będzie stukało to znaczy że to one.
4. Na końcu sprawdź dopiero łożyska McPerson'a.

Pozdrawiam.


WWW szyte na Twoja miare - http://www.lagwus.pl

artkan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: śr lut 14, 2007 20:14
Lokalizacja: Kraków

Post autor: artkan » pn maja 21, 2007 18:34

czyli jednym słowem, jak cos przeszkadza zainwestować w lepsze radyjko :) i głośniej słuchamy! pozdrwionka 4all



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 217 gości