Strona 1 z 1

Cały czas drgania silnika - co robić??

: czw mar 24, 2005 21:02
autor: Unicron
Witam

Dziś odebrałem auto od mechanika i oni ręce załamują tzn. nie potrafią wytłumaczyć tych dragań (dodam, że to jest dobra stacja a nie żaden garaż Ciśnieni sprężania w normie jak na 260tys tzn. 26-25-27-26. Po podłacznei pod VAGa nic nie znaleźli oprócz złego kątu wtrysku (było 01,04,000), lecz to nie uciszyło drgań. Nawest silnik mi podnieśli aby zobaczyć poduszki i dokładnie je sprawdzili, są ok. Dodam, że rozrząd, filtry, olej, poduszki wymieniłem i wszystko jest na bank OK.

Więc ja tylko załamać się teraz mogę bo sprawy nie wyjaśniłem. jedyne co mogę jeszcze zrobić to wymienić wydech bo gdy się trzęsie to mi hałasuje - rdza od środka go już strawiła.

Powiedzcie mi jeszcze tylko jak ma się do tego koło pasowe i co to jest- może i to jest dziwne pytanie ale nie wiem co to jest, a w jednym poście słyszałem, że ktoś miał przez to drgania.

: czw mar 24, 2005 21:16
autor: Alib
szwagier ma to samo! poleciłem mu gostka który robi w ASO a po godzinach dorabia prywatnie!! podpioł go do kompa i wszystko jest oki po przejażdżce stwierdził że albo są zabrudzone wtryskiwacze (polecił mu kupić jakiś środek do czyszczenia wtysków i kazał zalać 3x dawke jaka jest na opakowaniu "to ta tansza diagnoza" około 60 zeta) albo jakaś mała część w pompie bo ewidentnie samochód się dusi i nie dostaje paliwa a jak to nie pomoże to pompa do wymiany!!

: czw mar 24, 2005 21:28
autor: Unicron
u mie chyba to nie poma bo ciśnien spręzaniana cylindrach jest w normie a wtryskiwacze tez to nie to bo VAG nic nie wykazał. Ja mam drgania w zakresie 900-1300 obrotów, a twój szwagier??

: czw mar 24, 2005 22:07
autor: Corvax
U mnie biło koło pasowe. Po wymianie było lepiej

: czw mar 24, 2005 22:07
autor: szsz01
może tuleje na wahaczach powybijane, w związku z tym wahacz leży na belce podsilnikowej i przejmuje drgania silnika, przenosi się to na układ kierowniczy i powoduje nieprzyjemne wibracje kierownicy, zwlaszcza gdy auto stoi?

: czw mar 24, 2005 22:22
autor: Unicron
ciekawe, takiej opcji jeszcze nie rozpatrywałem. wiesz moze jak moge domowymi spsobami sprawdzić czy to tuleje?? czy jak go podnise na lewarku drgania powinny ustać jeśli to wina tulej??

: pt mar 25, 2005 08:45
autor: Alib
mniej wiecej 1400-1600! a vag u niego też nic nie wykazał!!!

: pt mar 25, 2005 15:37
autor: Corvax
Bo nie mógł - VAG to urządzenie elektroniczne, które sprawdza inne urządzenia elektroniczne. Inaczej mówiąc VAG również nie stwierdzi że np opony kwalifikują się do wymiany :grin:

: pt mar 25, 2005 18:38
autor: Unicron
To, że VAG sprawdza inne urządzenie elektroniczne to się zgodzę, ale to że nie mógł niczego wykryć to już nie, bo np. drgania mógł powodowac niesprawny wtryskiwacz.

: wt gru 11, 2007 19:37
autor: Arek5513
Ja mam podobny problem (Passat 1.9 silnik Y1). Buda sie trzesie.. wszytsko w srodku wibruje. Poduszki wymienione, wtryski sprawdzone, pompa ustawiona, wyregulowana, rozrzad oki, pali malo, zrywny .. a drgania sie emituja nie wiadomo skad!!

W moim temacie osoba >> "Robertrog" << zasugerował zeby poluzowac poduchy i calym silnikiem potrzasnac zeby sie zniwelowaly naprezenia wpoduszkach, Moze to pomoze ja dopiero to sprawdze.

Pozdrawiam