TDI turbo dziura za duza pomocy!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Razor

TDI turbo dziura za duza pomocy!

Post autor: Razor » czw mar 24, 2005 20:59

Hej wam.

Moze nie o VW ale w koncu z tej rodziny, chodzi glownie o Skode Octavie. Jak jade autem (rozgrzany silnik) to strasznie muli az do 2,200obr potem jak przekrocze 2.200 to wyrywa mi nagle i szarpie tj. by to byla turbo dziura. Podkreslam to ze filtry wszystkie wymienione,olej i przeplywomierz tez! Czasami cos sie przestawi i auto odrazu ma kopa, a nie raz daje mu w kite a on stoi! :( bylem juz na diagnostyce wszedzie! podlanczalem do komputerow juz 5 i nie ma bledow! nie wiem co to moze byc. Stracilem zupelnie szacunek do Diesli od kiedy mi to sie stalo, nawet teraz juz mam tak dosyc ze chce sprzedac te auto. Jak umiecie mi w jakis sposob pomoc to bardzo prosze!
OPIS AUTA:
2000r. 44tys.km 1.9tdi 90km (niekatowany) :D

Prosze bardzo o pomoc!!
Z gory dziekuje!



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw mar 24, 2005 22:09

Jedź na dobrą diagnozę do dobrego warsztatu. Diagnoza dynamiczna (pod obciązeniem). Jaki silnik masz w aucie, skąd jesteś?


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

ignac
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: pn lis 22, 2004 22:33
Lokalizacja: silesia
Kontakt:

Post autor: ignac » czw mar 24, 2005 22:56

może winny jest czujnik położenia pedału przyspieszenia,wydaje mi się to możliwe



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw mar 24, 2005 23:01

Wyszło by na VAGu


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt mar 25, 2005 09:18

ale nie wyjdzie przypieczona regulacja cisnienia na turbinie, lub brudny egr


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt mar 25, 2005 15:34

Jeśli ma zmienną geometrie łopatek - dlatego pisałem żeby podał oznaczenie silnika. Co do EGR tu wydaje mi się że nie ma znaczenia - niektórzy go wogóle zaślepiają.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Razor

Post autor: Razor » czw mar 31, 2005 10:49

Oznaczen silnika to nie znam:( wiem jedno ze to model GLX octavii.... bez obrazy ale myslalem ze niemcy robia lepsze auta! :( teraz jak kupie to tylko Honde albo cos z Japonczykow! :(



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw mar 31, 2005 11:55

Tylko nie kupuj z turbiną, bo stwierdzisz że japońce też robią kiepskie auta.

Niestety ale uturbione silniki mają to do siebie, że trzeba o nie bardziej dbać niż o wolnossące. Zakładam że masz zapieczone kierownice powietrzne. Pewnie nie bardzo masz pojęcie o jeżdzeniu tym autem, lub stosujesz niewłaściwy olej.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

hary
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 12:56
Lokalizacja: konin

Post autor: hary » śr kwie 27, 2005 21:47

witam,
zamiast opału zalewaj dobre paliwo typu ON np na BP ten ultracostam a zobaczysz róznicę. W polszcze właśnie mamy własną definicję oleju napędowego o formule unikalnej w skali europy czyli woda plus wszelkie badziewia ropopochodne.
Sprawdź na markowym oleju - drogo ale warto.
Jeżeli jesteś fanem opału - nie pisz o dziwnym zachowaniu auta.


passat b6 tdi 130KM

witek8751
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: ndz mar 13, 2005 07:03
Lokalizacja: RZE
Kontakt:

Post autor: witek8751 » ndz maja 01, 2005 23:06

przepływomierz wymieniany przy 40 yts km to dziwne
mialem problem z turbina ale traciła moc powyrzej 3 tys obrotów moze poprostu sie rozszczelniła aha i dobrze by było sparwdzic te zaworki co steruja turbinka


WITEK

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pn maja 02, 2005 11:31

Masz po prostu uszkodzony zawór załanczania turbiny. To takie małe coś co steruje ciśnieniem. Na allegro kosztuje 40zł, ale można się naciąć na uszkodzone.



Maicroft
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 12:47
Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)
Kontakt:

Post autor: Maicroft » wt maja 03, 2005 11:06

Zawor N75 temu sie przygladnac. Masz 90KM wiec to jeszcze bedzie zywkla turbina bez zmiennej geometri. A silnik ma pewnie oznaczenie AGR.
A auto z turbo co jakis czas trzeba depnac, bo potem sie takie wlasnie jajca dzieja, szczegolnie w turbo z zmienna geometria kiedy mieszek przez cale zycie auta rusza sie ledwo co bo nigdy nikt go nie przycisnal.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 174 gości