tez kiedys mialem problem po deszczu , wymienilem WN wszystko co sie da i pomogło , tzn. kopułke ( palec przy okazji) , przewody wysokiego i swiece. Zadna wilgoc mi nie straszna.
Co do samego slinika to chodza pogłoski ze to jeden z najlepiej znoszacych LPG np, to sa silniki trwale i jezeli tylko o nie dbac dobrze to jeszcze wiele potrafia dac radosci, osobiscie mam przejechane powyzej 300 tys km , nie mam problemu z odpalaniem , z praca silnika, nie bierze oleju, spalanie miesci sie w 12 L LPG jak szaleje a minimalnie udało mi sie zejsc do 8 l W ZIME !
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Proste w obsłudze i czesci wcale nie sa astronomicznie drogie.
Ogolnie dół obrotów mozna powiedziec ze jest jak w Dieslu , do 4,5-5 tys jedzie ladnie , a pozniej zaczyna sie juz toczyc, ale taki urok juz 8V na jednopunkcie.
Silniki te sa juz bardzło trudno rozwojowe, przy dosc sporym nakladzie finansowym mozna wyciagnac powyzej 100 PS, ale to juz taniej wychodzi swap na mocniejsza jednostke niz bawienie sie ( chyba ze ktos lubi ) w udziwnienia w tym silnku.
Wystarczy dbac i dłuuuugo bedzie jeszcze sluzył.
Pozdrawiam
[ Dodano: Wto Maj 15, 2007 11:02 pm ]
dodam jeszcze moja rade, zebys nie oszczedzal na zamiennikach bo pozniej wyjdzie wszystko na raz, jezeli bierzesz kable , swiece , kopułke i palce to tylko dobrej maki, polecam Beru , NGK. Zadnych made in italy lub china bo dwa razy zapłacisz za swoj wybor pozniej.