nie chodzi na jeden cylinder

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jaca23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt lut 27, 2007 22:27
Lokalizacja: Łuków

nie chodzi na jeden cylinder

Post autor: jaca23 » pn maja 14, 2007 23:04

witam wszystkich!!!
mam taki problem, a mianowicie: silnik nie chodził mi na jeden culinder i wpadał w wibracjie. Mechanik powiedział "przewody" wyminiłem, na nówki "beru" w sklepie powiedzieli że jedne z najlepszych, no i samochód dalej to samo. Wymienilem kopułke bo moja srednio wyglądała, nie na nową ale na prawie nową (kolega kiedyć dał mi na szrocie, wygląda jak nówka...) no i dalej to samo... wymieniłem też w końcu i swiece nie wszystkie tylko w tym cylidrze bo ogólnie to ze dwa tysiące temu wymieniałemi komplet. Swiece ngk BUR6ET
no i niestety silnk dalej nie rowno chodzi...
niewiem co zrobic :(
dodam ze zamieniałem pomiędzy sobą przewody i świece zeby je wykluczyć, nic nie daje, dalej ten sam cylinder (ostatni) pierwszy z prawej stojąc przodem do samochodu.
dziasiaj nawet znajomy mechanik sprawdzał mi cisnienie sprężania no i w każdym równo 12 atmosfer.
bede bardzo wdzięczny za jakieś rady i pomysły bo mi sie skończyły :(

pozdrawiamm wszystkich.

P.S. silnik GX



Finger86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: ndz sie 13, 2006 11:23
Lokalizacja: Radom

Post autor: Finger86 » pn maja 14, 2007 23:08

nie jestem do konca przekonany ale sprawdzales sonde lambda?? mnie przy wymiane wydechu skrecili kabel w portkach i mialem podobne objawy, obroty dziwnie chodzily a na zimnym silniku klekotal jak traktor i byla to wina sondy.



jaca23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt lut 27, 2007 22:27
Lokalizacja: Łuków

Post autor: jaca23 » pn maja 14, 2007 23:20

Finger86, dzięki o tym nie pomyslałem,
ale niewiem czy to ma związek, u mnie poprostu uruchomiony silnik praktycznie wogóle nie zmiania kultury pracy po sciągnięciu fajki ze swiecy w tym cylindrze, a przy innych to wyraznie slychać różnice.
Dodam ze mam lpg i to na lpg sie dzieje tak, na bęzynie to wogóle mi pruka ale tak jakby reaguje na sciąganie tej fajki...
Ostatnio zmieniony wt maja 15, 2007 22:08 przez jaca23, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn maja 14, 2007 23:25

no to jakoś wygląda że nie idzie paliwo na ten cylinder. Jakiś spec od ke-jetronica potrzebny żeby się wypowiedział czemu się tak dzieje. Myślę że sprawy elektryczne sobie już możesz darować ze sprawdzaniem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jaca23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt lut 27, 2007 22:27
Lokalizacja: Łuków

Post autor: jaca23 » pn maja 14, 2007 23:32

Paweł Marek, ale na moją glowe przy lpg to układ wtrysku tez można sobie darować...
kurcze ale zagadka...



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn maja 14, 2007 23:44

Ale to Ci sie dzieje na Gazie i na benzynie czy jak ????
Mój brat miał porobny problem w BMW tylko ze jemu na gazie szedł super a na benzynie to na jeden nie palił
Okazało sie własnie ze układ wtryskowy coś nie latał !! Nie podawał paliwa na ten cylinder .... wymiana pomogła:)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 15, 2007 16:13

jaca23 pisze:Paweł Marek, ale na moją glowe przy lpg to układ wtrysku tez można sobie darować...
kurcze ale zagadka...
ano słusznie nie doczytałem że problem jest też na LPG


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jaca23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt lut 27, 2007 22:27
Lokalizacja: Łuków

Post autor: jaca23 » wt maja 15, 2007 21:59

To_mas, na gazie...
a na bezynie to cięszko mi stwierdzić bo wogóle mi nie chce chodzić na wolnych obrotach...
ale tak jakby na bezynie reaguje na zdejmowanie fajki.
mam zamiar poechać do gazowników.



Awatar użytkownika
pepu12
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 349
Rejestracja: sob kwie 23, 2005 23:26
Lokalizacja: Lub
Kontakt:

Post autor: pepu12 » wt maja 15, 2007 22:42

Kolego miałem identyczny problem tylko w innym silniku tez długo szukałem i okazało sie ze taki cieniutki przewód(węzyk) od podcisnienia był pekniety co do kompa idzie sprawdz u siebie moze to ci pomoze :bigok:



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » wt maja 15, 2007 23:17

jaca23, wykręć swiece wyciągnij przewód i włoż swiece, potem przyłoż do pokrywy i niech ktos odpali silnik, jeśli będzie iskra to elektyke masz :okej: Następnie pomimo ze dzieje ci sie tak na gazie to przelącz na beznyne wkręć swiece i odpal, jesli swiece bedzie mokra tzn ze wtrysk masz ok. Następnie możesz zmierzyć ciśnienie na tym cylindrze... sprawdz czy masz dobrze rozrząd względem znaków bo może przeskoczył i nie podaje dobrze iskry szlo to jakoś 1-3-4-2. No z mojej strony to by było tyle. Ostsniao robiłem SWAP na 16V i nie palił na dwa gary, pomógł mi Dziejo i metodą prób i błędów doszliśmy i działa :okej:


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

jaca23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt lut 27, 2007 22:27
Lokalizacja: Łuków

Post autor: jaca23 » śr maja 16, 2007 20:33

pepu12, dzięki, zobacze...
wojtek_sari, iskre sprawdzałem na starej swiecy no i była ale wydawało mi sie ze taka bidna wiec wymieniłem. Na nowej nie sprawdzałem ale jak faike sciągam to strzela porządnie... cisnienie mierzone, 12 atmosfer we wszystkichh cylindrach...
rozrząd... hmmm a jak to sprawdzić najłatwiej??? nigdy tam nie grzebałem...

P.S.
wczoraj jak byłem w gararzu to stwierdziłem ze jak zaciskam kombinerkami przewód idący od zaworu dodatkowego powietrza do głowicy (odchodzi tak w bok) to tak jakby zaczynał chodzić równiej... myslicie ze to dobry trop??? tak wogóle to na co i po co ten przewód???



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » śr maja 16, 2007 20:46

jaca23, rozrząd wg znaków ale to mało prawdopodobne jeśli samochód z mocą ma tak samo jak przy zakupie, sciągnij sobie ksiażke do twojego silnika i tam będzie pisać :okej: A co do wężyka to może lewe powietrze załapywać, ja tak miałęm w 1,3 i uszczelnienie dolotu pomogło w 100%


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

jaca23
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: wt lut 27, 2007 22:27
Lokalizacja: Łuków

Post autor: jaca23 » sob maja 19, 2007 19:25

witam wszystkich zainteresowanych moim problemem.
Powoli już trace siły. Dzisiaj wymieniłem moduł ale nic to nie dało:(. Dzisiaj stwierdziłem ze mi cos syczy no i szukałem, szukałem i syczy mi przy wtryskiwaczu własnie przy tym cylindrze. Jak ruszem tym wtryskiwaczem to syczy mniej albo więcej i silnik chodzi szybciej albo troche wolniej, ale cały czas na trzy cylindry:(
Mam jeszcze aparat zapłonowy, ale wszyscy mówią ze bez sensu próbować go wymieniać bo to bez sensu i to napewno nie on skoro iskra jest... a wy co sądzicie??



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » sob maja 19, 2007 20:22

Moze wtryskiwacz się zapiekł ?


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 323 gości