Włącznik kierunkowskazów (MK2).
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Włącznik kierunkowskazów (MK2).
Witam. Może ktoś kuma, czy manetka do kierunków powinna sama powrócić na swoje pierwotne położenie po wyprostowaniu kierownicy??? Bo u mnie nie - trzeba ową manetkę wyłączać ręcznie. Czy ktoś wie jak rozwiązać ten denerwujący problem???
Był mk2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=164777
Jasne,że tak, jeżeli nie wraca to masz uszkodzony mechanizm powrotu, najczęściej urywa się taki wodzik plastykowy, czasami spada/pęka sprężyna. A może masz kierownicę bez takiego wystającego dzyndzla, który popycha wodzik? Nie zakładałeś jakiegoś sportowego wynalazku?
Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...
Mam seryjną kierownicę, ta nowsza wersja z Edition Blue.
Ostatnio zmieniony pt maja 26, 2006 12:25 przez DOHC VR6, łącznie zmieniany 2 razy.
A to w obie strony czy w jedną jak się obraca to nie wraca manetka?
Trzeba rozebrać.
U mnie czasami jak skręcam w lewo + lewy kierunek to się nie wyłącza bo ten pierd...nik w manetkach nie nastawia się na swoje miejsce i po obróceniu koła kierownicy nie wyłącza się kierunek.
Poprawiałem sprężynkę ale raz działa raz nie.
Trzeba rozebrać.
U mnie czasami jak skręcam w lewo + lewy kierunek to się nie wyłącza bo ten pierd...nik w manetkach nie nastawia się na swoje miejsce i po obróceniu koła kierownicy nie wyłącza się kierunek.
Poprawiałem sprężynkę ale raz działa raz nie.
u mnie jest 24, najlepiej nasadowy dość głęboki.
Pokręć kołem, niech zaskoczy blokada, nakrętka na ogół nie trzyma aż tak mocno.
WAZNE! Wcześniej odłącz zacisk "-" z akumulatora, bo Ci będzie gwizdał klakson jak zewrzesz kluczem zaciski i niepotrzebnie się wystraszysz... przewodów od przycisków sygnału nie rozpinaj, nie trzeba. Przy zdejmowaniu koła uważaj ciągnąc do siebie, można dostać w ryj jak niespodziewanie zeskoczy z osi.
Pokręć kołem, niech zaskoczy blokada, nakrętka na ogół nie trzyma aż tak mocno.
WAZNE! Wcześniej odłącz zacisk "-" z akumulatora, bo Ci będzie gwizdał klakson jak zewrzesz kluczem zaciski i niepotrzebnie się wystraszysz... przewodów od przycisków sygnału nie rozpinaj, nie trzeba. Przy zdejmowaniu koła uważaj ciągnąc do siebie, można dostać w ryj jak niespodziewanie zeskoczy z osi.
Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 444 gości