![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Pozdro
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
W silniku 1.8 sa trzy czujniki. Jeden steruje tylko ssaniem (niebieski) on podaje sygnal bezposrednio do kompa, drugi (czerwony) podaje sygnal na przekazniki ktory steruje grzalka w kolektorze ssacym i trzeci (czarny) steruje wskaznikiem na desce rozdzielczej. Jesli w PNce jest ten czerwony to on ma niewielki wplyw na ssanie, ten niebieski jest od ssania. Sprawdz jego opornosc przy roznej temp. powinna sie zminiac. Na forum bylo podane ile omów przy jakiej temp.Paweł Marek pisze:Na grzałkę podaje napięcie jeden z włączników zamontowanych w króćcu od płynu chłodzącego
piszemy o gaźniku Pierburg, kompa niet. W Pierburgu 2E2 z 1,6 lub 1.8 jeden włącznik włącza podgrzewanie bimetalu w gaźniku, drugi podgrzewanie kolektora dolotowego. To sa zwykłe wyłączniki, ktore wyłączają prąd po przekroczeniu zadanej temperatury. Czujnik od wskaźnika temp. jest z boku głowicy.eidos pisze:W silniku 1.8 sa trzy czujniki. Jeden steruje tylko ssaniem (niebieski) on podaje sygnal bezposrednio do kompa, drugi (czerwony) podaje sygnal na przekazniki ktory steruje grzalka w kolektorze ssacym i trzeci (czarny) steruje wskaznikiem na desce rozdzielczej. Jesli w PNce jest ten czerwony to on ma niewielki wplyw na ssanie, ten niebieski jest od ssania. Sprawdz jego opornosc przy roznej temp. powinna sie zminiac. Na forum bylo podane ile omów przy jakiej temp.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 458 gości