Strona 1 z 1

Olej w zbiorniku płynu chłodniczego

: pt maja 11, 2007 15:43
autor: gryzvold
HEY. mam mk3 1.9 GTD z '93 w zbiorniku cieczy chłodzącej są ślady oleju jak rownież wewnątrz rur miedzy turbo a silnikiem oraz pod turbina idać mokre plamy jakby oleju. Co wazne na zegarach mam 105stopnii i dopiero wtedy wlacza sie na chwile wiatrak i tylko delikatnie go schaładza<co wydaje mi sie o wiele za późno>:/ waż gorny od chlodnicy jest gorący a dolny nei zimny lecz ciepły <wiec to chyab nie termostat> patrzylem na blok silnika i pod uszczelka nie widac sladow wycieku, sa za to przy korku wlewu oleju oraz przy dwóch śróbach które sa wkrecone z óry bloku silnika... mozecie mi powiedziec co sie dzieej z moim autem... czy to jednak moze byc uszczelka czy moze głowica do wymiany....?? auto ma przejechane ok 130tys.
PROSZE o POMOC
pozdro

: pt maja 11, 2007 15:45
autor: rafal09
racej poszła uszczelka pod głowicą, tak mi się wydaje. Niech inni się jeszcze wypowiedzą.

: pt maja 11, 2007 15:50
autor: Rutazz
pewnie przegrzałes go wcześniej- uszczelka i planowanie głowicy, z gorszych możliwości to pęknięcie bloku albo głowicy (miałem kiedyś pęknięty blok w dieselku i głupi 3 razy głowice zwalałem zanim zauważyłem:)

: pt maja 11, 2007 15:56
autor: gryzvold
Kupowalem auto w zimie i tak temp nei lapal dopiero jak sie cieplo zrobilo a slady oleju byly jak juz kupielm ale nie zauwazylem tego-nie jestem w tym dobry://// wiec jesli ktos go przegrzał to poprzedni wlasciciel-niemiec?? Mozecie mi jeszcze laikowi powiedziec na czym polega planowanie??!! i jakie sa tego koszty bo słyszalem ze samo planowanie 50zl a wymiana uszczelki.... choc tak jak mowie wyciekow z bloku gdzie jest uszczelka nei widze://

: pt maja 11, 2007 16:14
autor: Rutazz
nie musi lecieć na zewnątrz, może między kanałami w środku
planowanie to "wyrównywanie głowicy" koszt od 50 w górę - zależy jak kto i gdzie, czy przy okazji będzie sprawdzana i takie tam

: pt maja 11, 2007 16:32
autor: gryzvold
Mechanik mowil ze moze waz strzelic w meidzy czasie i po dwoch takich akcjach jest po silniku...czyli rozumie ze nalezy sie sprezac i zrobic to... jesli potrzebna bylaby glowica to jest roznica czy od Td czy TDi?? oraz czy wiecie gdzie w jakis spoko cenach mozna ja miec....

: pt maja 11, 2007 16:44
autor: gryzvold
WIesz w sumie nei wiem czy był przegrany jest sposob aby to sprawdzic???

[ Dodano: 11 Maj 2007 16:46 ]
Acha i jesli to bylaby uszczelak i planowanie to jaki koszt takiej inwestycji.....

: pt maja 11, 2007 18:46
autor: Rutazz
ja bym do tego doliczył uszczelniacze zaworów - koszt nie jest za duży (ok 30-50zł)

: pt maja 11, 2007 21:05
autor: gryzvold
W takim razie teraz musze poszukac kto mi to zrobi i za ile...a mzoe znacie kogos z Wrocka albo okolic kto sie zajmie tym rzetelnie i wprzystepnej cenie??
Gdyby jednak stalo sie najgorsze i byla pęknieta głowica to wiecie gdzie takiej mozna szukac i za ile://??

: sob maja 12, 2007 00:24
autor: RobertP
gryzvold pisze:W takim razie teraz musze poszukac kto mi to zrobi i za ile...a mzoe znacie kogos z Wrocka albo okolic kto sie zajmie tym rzetelnie i wprzystepnej cenie??
Gdyby jednak stalo sie najgorsze i byla pęknieta głowica to wiecie gdzie takiej mozna szukac i za ile://??
zadzwoń i popytaj EVOLUTION (gość z forum oczywiście :bigok: i z Wrocka)
zobacz pod jego avatarkiem masz nr telefonu http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... ile&u=2369