Wysoka temperatura
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 18:00
- Lokalizacja: RZESZÓW
- Kontakt:
Wysoka temperatura
witam wymieniłem dziś termostat na nowy auto jeździ z temp.100 sopni i nie chce zejsc niżej wyzej tez nie idzie wiatrak sie kręci co jest grane?? czy nie za wysoka to temp??
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 13:05 przez lokomotywa, łącznie zmieniany 1 raz.
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
normalna temperatura pracy to 90 stopni
w upały moze podchodzic do 100 stopni ale tylko w korkach
[ Dodano: Sro 09 Maj, 2007 ]
jakiej firmy kupiłes termostat ??
przypadkiem nie Verneta ? (badziewiaka)
w upały moze podchodzic do 100 stopni ale tylko w korkach
[ Dodano: Sro 09 Maj, 2007 ]
jakiej firmy kupiłes termostat ??
przypadkiem nie Verneta ? (badziewiaka)
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 18:00
- Lokalizacja: RZESZÓW
- Kontakt:
termostat-rancuski chyba.
może tak zaczne od początku kupiłem rupla jakies 9 miesiecy temu i od "zawsze wydawało mi sie że dochodzi do zbyt wysokich temp. ale pytałem o to na tym forum i ponoć to normalne. ostatnio jechałem dluższa trase i zgubiłem koło-poprostu odpadło ;gdy już szczęsliwy poradziłem sobie po trudnej walce ruszyłem dalej auto zaczeło sie gzac 110-120 stopni chłodnica była zimna wiatrak sie nie kręcił takze pierwsza diagnoza termostat-wymieniłem no i jest jak jest ,podejrzewam ze moze być uszczelka walnieta bo jak by nie było musiałem te 100km wrucic do domu co jakis czas stawałem na chwile no ale jakby nie było to jazda przy 110-120 stopniach jest raczej niewskazana:) dodam że po tym wszystkim walnołem psa na czym ucierpiał zdeżąk i te lampy pzreciwmgłowe a tryskająca zagotowana woda z układu na szybe sprawiła iż pękła do połowy -JA MAM PECHA CZY TO AUTO JEST PECHOWE???
[
może tak zaczne od początku kupiłem rupla jakies 9 miesiecy temu i od "zawsze wydawało mi sie że dochodzi do zbyt wysokich temp. ale pytałem o to na tym forum i ponoć to normalne. ostatnio jechałem dluższa trase i zgubiłem koło-poprostu odpadło ;gdy już szczęsliwy poradziłem sobie po trudnej walce ruszyłem dalej auto zaczeło sie gzac 110-120 stopni chłodnica była zimna wiatrak sie nie kręcił takze pierwsza diagnoza termostat-wymieniłem no i jest jak jest ,podejrzewam ze moze być uszczelka walnieta bo jak by nie było musiałem te 100km wrucic do domu co jakis czas stawałem na chwile no ale jakby nie było to jazda przy 110-120 stopniach jest raczej niewskazana:) dodam że po tym wszystkim walnołem psa na czym ucierpiał zdeżąk i te lampy pzreciwmgłowe a tryskająca zagotowana woda z układu na szybe sprawiła iż pękła do połowy -JA MAM PECHA CZY TO AUTO JEST PECHOWE???
[
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 18:00
- Lokalizacja: RZESZÓW
- Kontakt:
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
trafiłeś poprostu bardzo zaniedbany egzemplarzlokomotywa pisze:ostatnio jechałem dluższa trase i zgubiłem koło-poprostu odpadło
a kolejna sprawa to tak jak napisał prezesso25,
zamienniki czujników często perzkłamują i mmo ze pokazują np:100 stopni to tak naprawdę wszystko moze być w porządku
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
Zdejmij górny i dolny wąż od chłodnicy i ja przeczyść tzn. przepłucz woda pod dużym ciśnieniem.
Włóż szlałch w górny "otwór" i rozkręć wode na maxa jak na dole chłodnicy będzie się marnie woda wylewała tzn. że chłodnica jest niedrożna. Zobacz też czy jest równomiernie nagrzana.
Sprawdź jeszcze węże od chłodnicy (górny i dolny) czy sa ciepłe czy zimne, obydwa powinny być gorące.
Możesz jeszcze wynienić czujn ik w chłodnicy bo może być walnięty i nie załącza wentylatora.
Włóż szlałch w górny "otwór" i rozkręć wode na maxa jak na dole chłodnicy będzie się marnie woda wylewała tzn. że chłodnica jest niedrożna. Zobacz też czy jest równomiernie nagrzana.
Sprawdź jeszcze węże od chłodnicy (górny i dolny) czy sa ciepłe czy zimne, obydwa powinny być gorące.
Możesz jeszcze wynienić czujn ik w chłodnicy bo może być walnięty i nie załącza wentylatora.
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 18:00
- Lokalizacja: RZESZÓW
- Kontakt:
kurcze na takie majstrowanie to ja za bardzo nie mam warunków-przed blokiem nie bede takiej padaki robił :/ zostaje mi jechać do jakich macherów i kase znowu zostawiać , z drugiej strony coraz bardziej sie boje że to może byc wina uszczelki; denerwuje mnie ta sytuacja. a juz miałemm nadzieje że bedzie to w końcu samochód z którym nie bedzie padaki
po czym poznać jaki mam czujnik temp. cieczy -dziadowy tani(który może oszukiwac) czy odpowiedni ?
pozatym nie dział mi klaksonik-bezpieczniki wszystkie przepatzryłem
szyberdach sie nie domyka jak zamkne autko a chyba powinien bo idzie kilka cm i tyle jeśli jest odsunięty, gdy jast uchylony to po zamknięciu auta szyberdach sie zamyka.
po czym poznać jaki mam czujnik temp. cieczy -dziadowy tani(który może oszukiwac) czy odpowiedni ?
pozatym nie dział mi klaksonik-bezpieczniki wszystkie przepatzryłem
szyberdach sie nie domyka jak zamkne autko a chyba powinien bo idzie kilka cm i tyle jeśli jest odsunięty, gdy jast uchylony to po zamknięciu auta szyberdach sie zamyka.
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 18:00
- Lokalizacja: RZESZÓW
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 389
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
- Lokalizacja: warszawa Targowek
- Kontakt:
zalezy ktory czujnik
jak od wskaznika to jest wsadzony w plastikowy krociez ktory łaczy blok z wezem od chłodnicy
czujnik wentylatora
(nie wiem jaki masz silnik i jaka chłodnice ) w silniku 1.8 ABS jest na dole z prawej strony (patzac od przodu) chłodnicy dochadza do niego 3 kabelki
mi na przykład załaczał dopiero 2 bieg wentylatora, jak zmieniłem czujnik to zatarł mi sie wentylator
a ułatwie Ci i powiem ze czujnik jest pod klucz 29 powodzenia
jak od wskaznika to jest wsadzony w plastikowy krociez ktory łaczy blok z wezem od chłodnicy
czujnik wentylatora
(nie wiem jaki masz silnik i jaka chłodnice ) w silniku 1.8 ABS jest na dole z prawej strony (patzac od przodu) chłodnicy dochadza do niego 3 kabelki
mi na przykład załaczał dopiero 2 bieg wentylatora, jak zmieniłem czujnik to zatarł mi sie wentylator
a ułatwie Ci i powiem ze czujnik jest pod klucz 29 powodzenia
był mk3 GT
http://www.s-cam.pl/
http://www.s-cam.pl/
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 18:00
- Lokalizacja: RZESZÓW
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 240 gości