stuki w prawym kole
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
stuki w prawym kole
Witam mam pytanie jakie są obawy zuzytych łożysk.Czy możliwe jest że łożysko będzie stukac na nierównościach np; jazda po bruku.Oraz czy na kolumnie mac persona to łozysko może stukac i czy dokrecenie śruby w górnym mocowaniu amortyzatora coś da czy,konieczna jest wymiana .Proszę o wszystkie sugestie
matelko
Adamtd pisze:matelko, ale może napisz najpierw dokładnie kiedy, jak i gdzie Ci stuka, a nie pytaj o objawy padniętych łożysk (a to jest szum przechodzący w wycie tak na marginesie i luzy na kole)
Stuki wystepuja przy skrecie w lewo stuka z prawej strony przy podjeżdzie na niski kraweżnik. stuki najbardziej słychać przy skreconych kołach i po wolnej jezdzie Koło tak jakby szarpało odczuwalne jest to na kamiennej drodze bądz z małymi dziurami trudno jest to do opisania wiec już sam nie wiem co to jest
[ Dodano: 08 Maj 2007 21:01 ]
flgmnft pisze:Wiesz skoro to prawe kolo. To ono jezdzi po poboczu wiec jest bardziej narazone na zuzycie. Najlepiej bedzie jak podniesiesz samochod i sprubujesz energicznie poruszac kolem. I niech ktos sie temu przyglada czy nie ma luzow. I zrob to co mowi kolega Adamtd.
Kolego prubowałem juz tego szarpałem kołem luzu nie czułem ale koło wolno sie obracało jak go podniosłem i zakreciłem tym kołem nie wiem moze to i to bo przedtem chuczało na zakretach a teraz nie słychać
matelko
matelko, pozostaje Ci pobujać autem - jeśli to coś od amora to może być słychać, no i polecam szarpak jak z tego nic nie wyjdzie. Wskazana jest też wizyta pod aytem i pooglądanie stanu elementów metalowo gumowych
Brak łożyska?matelko pisze:bo przedtem chuczało na zakretach a teraz nie słychać
jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Le jak łożysko dostaje raka to slychac
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Witam !!!
Ja bym najpierw sprawdzi loacznik stabilizatora, i na postoju podlewarowal kolo i nim poruszal. Jezeli to sa stuki w miare glosne to stawial bym na lacznik stabilizatora. VW poprawil zawieszenie po 2002 roku. Lacznik stabilizatora to najczesciej wyrabiajaca sie czesc zawieszenia.
Sprawdz dobrze , jak by nie to , to napisz a postaramy sie cos poradzic !!!
Pozdrawiam !!!
Ja bym najpierw sprawdzi loacznik stabilizatora, i na postoju podlewarowal kolo i nim poruszal. Jezeli to sa stuki w miare glosne to stawial bym na lacznik stabilizatora. VW poprawil zawieszenie po 2002 roku. Lacznik stabilizatora to najczesciej wyrabiajaca sie czesc zawieszenia.
Sprawdz dobrze , jak by nie to , to napisz a postaramy sie cos poradzic !!!
Pozdrawiam !!!
Pod autem jestem raz w miesiącu i dokrecam wszystkie srubki jakie sa mozliwe moze to obsesja ale nasze drogi mnie denerwuja zreszta kazdy wie jakie mamy drogi.:panna:A co chodzi do gum w zawieszeniu to ostatnio wymieniłem; 2x łacznik stabilizatora lewa prawa strona,Sworzeń wachacz i to nie byle jaki bo TRW .A jeśli chodzi o Stabilizator to gumy wymienione + podkładki z gumy i zeby nie piszczały nasmarowane wazeliną techniczna .Adamtd pisze:matelko, pozostaje Ci pobujać autem - jeśli to coś od amora to może być słychać, no i polecam szarpak jak z tego nic nie wyjdzie. Wskazana jest też wizyta pod aytem i pooglądanie stanu elementów metalowo gumowychBrak łożyska?matelko pisze:bo przedtem chuczało na zakretach a teraz nie słychać
[ Dodano: 09 Maj 2007 19:45 ]
Moje objawy sa podobne sam nie wiem co to moze byc sie zdenerwuje to wymienie jeszcze łożysko z guma na kolumnie mc persona czyli na amorku i łozysko w kole .jak to nie bedzie to to jeszcze zmienie koncuwki drązków kierowniczych .Dreak'e pisze:ja tez mam podobny problem ale nawet jak jade prosto po jakiejs bardzo nierównej drodze lub takich malych kraweznikach z lewego kola slychac takie metalowe drgania i szarpanie tym kolem sprawdzalem nie ma zadnych luzow na kole co to moze byc
[ Dodano: 09 Maj 2007 19:47 ]
kwama pisze:sprawdż mocowanie stabilizatora!
Dzieki za pomysł ale stabilizator nawet nie drgnie a gdzie dopiero luz.
[ Dodano: 09 Maj 2007 19:54 ]
Poleca ci gumy febi Bilstein sa rózne rozmiary musisz znać średnice drążka bo są fi;19,21,22Dreak'e pisze:dzieki drazek mam bo to GT jutro sprawdze a nie wiesz moze ile takie cos kosztuje??
19 to jest z karbami
[ Dodano: 09 Maj 2007 19:56 ]
bialek pisze:Witam !!!
Ja bym najpierw sprawdzi loacznik stabilizatora, i na postoju podlewarowal kolo i nim poruszal. Jezeli to sa stuki w miare glosne to stawial bym na lacznik stabilizatora. VW poprawil zawieszenie po 2002 roku. Lacznik stabilizatora to najczesciej wyrabiajaca sie czesc zawieszenia.
Sprawdz dobrze , jak by nie to , to napisz a postaramy sie cos poradzic !!!
Pozdrawiam !!!
Łacznik odpada bo ostatni wymieniłem POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
matelko
- mg-maciek
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
- Lokalizacja: Zdzieszowice
- Kontakt:
matelko,
na moje oko to może to byc łożysko gdyż miałem podobne objawy po wymianie drążków i końcówek i sprawdzeniu na szarpaku w porządnej stacji diagnostycznej
co zresztą radził bym i tobie gdyż nawet jak podniesiesz auto i prawidłowo będziesz ruszał kołem to i tak może być łożysko lub luz na wahaczu - bez szarpaka to zgadywanka niestety i możesz wymienić wszystko po omacku
co do łożyska koła to nic nie da jego dociągnie niestety to nie ten typ łożyska
był już kiedyś na fourm opisany rzypadek kiedy gość wymienił wszystko i okazało się że problem był po stronie kolumny kierownicy - któryś z krzyżaków puścił - żadkość ale wszystko jest możliwe
co by nie było to pojedź do cieszącej się dobrą opinią stacji diagnostycznej (nie ASO) i nawet jak cie skasują 50 zł (ja płaciłem 30zł) to i tak się opłaci bo skończą się nerwy i nie będziesz wymieniał na ślepo, na wyczucie
przy pewnych usterkach nawet najlepszy fachowiec nie da ci 100% odpowiedzi na odległość
pozdrawiam
na moje oko to może to byc łożysko gdyż miałem podobne objawy po wymianie drążków i końcówek i sprawdzeniu na szarpaku w porządnej stacji diagnostycznej
co zresztą radził bym i tobie gdyż nawet jak podniesiesz auto i prawidłowo będziesz ruszał kołem to i tak może być łożysko lub luz na wahaczu - bez szarpaka to zgadywanka niestety i możesz wymienić wszystko po omacku
co do łożyska koła to nic nie da jego dociągnie niestety to nie ten typ łożyska
był już kiedyś na fourm opisany rzypadek kiedy gość wymienił wszystko i okazało się że problem był po stronie kolumny kierownicy - któryś z krzyżaków puścił - żadkość ale wszystko jest możliwe
co by nie było to pojedź do cieszącej się dobrą opinią stacji diagnostycznej (nie ASO) i nawet jak cie skasują 50 zł (ja płaciłem 30zł) to i tak się opłaci bo skończą się nerwy i nie będziesz wymieniał na ślepo, na wyczucie
przy pewnych usterkach nawet najlepszy fachowiec nie da ci 100% odpowiedzi na odległość
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 291 gości