Problem z gaznikiem?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Momek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 23:19
Lokalizacja: Szczecin

Problem z gaznikiem?

Post autor: Momek » wt maja 08, 2007 19:53

Witam i zgóry proszę o cierpliwość bo jestem zupełnie zielony w tych tematach :blush: Od lutego jestem posiadaczem Mk2 1,6 benzyna(1992r),gaznik elektroniczny. Przez jakiś czas śmigało się dość dobrze chociaż spadały mu troszkę obroty i potrafił mi zgasnąć(szczególnie jak go przytrzymałem dłuzej na spzregle podczas redukcji). Jakiś miesiąc temu coś mu odbiło i obroty strasznie wzrosły,ale jakoś sie to jeszcze dało rozruszać(taki siłownik ze spręzynką pod linką gazu-bardzo przepraszam ale nie wiem jak to fachowo nazwac). Dzisiaj rano jadąc do pracy chciałem zwolnić na trójce zdjąłem nogę z gazu i szok 40,50,60...zdebiałem, ale zaraz się uspokoiło, po około 1km znowu samoczynnie zaczął dodawać gazu,dojechałem do skrzyzowania zrzuciłem z biegu to wył jakbym cisnął gaz do dechy. problem jest właśnie z tym siłownikiem sterowanym linką gazu nie chce się cofac do środka. Auto mi jezdzi nawet jak wogóle nie dotykam pedału gazu.Poprostu rece opadają :crazy: Jezeli macie jakieś sugestie , moze ktoś juz miał takie problemy to bardzo proszę o jakieś rady bo nie znam sie na tym zupełnie,a na slepo jezdzic po warsztatach to nie chcę bo jak zobacza takiego laika to pewnie niezle mnie przychaczą. Z góry dzieki za zainteresowanie. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 13:05 przez Momek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
flgmnft
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 12:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: flgmnft » wt maja 08, 2007 20:16

Moim zdaniem gazniczek nadaje sie do wyczyszczenia. Moze ci gdzies brac takze lewe powietrze, moze masz peknieta podstawke pod gaznikiem. Przyloz reke czy ci gdzies nie dmucha.