Mój kolega posiada Golfiaka 3 GTI 2.0 8v ,w wydechu ma wyciety katalizator a za środkowy strumienice i konćowy z wkładka wyciszającą(takie już kupił auto),chce teraz wyciąć strumienice i dać tam rurke normalna(50mm) a na miejce katalizatora dać też rurke ale o średnicy 55 mm ,jak sie to odbije na zachowaniu auta >????jak Wam sie wydaje bo ja mu to odradzam z kombinowaniem takim ale prosze o dokładne wytłumaczenie czy to ma sens?? zwiekszenie powierzchni układu liczmy na 40 cm bo tyle coś strumienca miała jego a pózniej poprowadzenie seryjnej rurki ,czy może to da jakiś zysk w momencie,mocy??auto ma pełen dolot ze stożkiem ,dziękuje za każda dokładna odpowiedz
PS Jego interesuje tylko takie rozwiązanie póki co więc nie piszcie żeby dał cały układ Supersprinta
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Pozdrawiam