Przepływomierz zepsuty, szklanki...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Raffciu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lis 16, 2006 02:33
Lokalizacja: Warszawa

Przepływomierz zepsuty, szklanki...

Post autor: Raffciu » ndz maja 06, 2007 10:02

Czy moze mi ktos powiedziec-chce sie upewnic od wiekszego grona osob, czy szklanki i popychacze hydrauliczne to to samo? Gosc wymienil mi szklanki a dalej stuka:( i 2gie pytanko. Autko na gazie jedzie dobrze na benzyne jak przelacze to jesli zmulony,jak przycisne pedal gazu to jakby lapie,ale i tak na gazie jest duzo lepiej. Do tego silnik troche telepie na luzie,jak patrzylem, mimo to obroty 900 trzyma. Chcialem dodac,ze kiedys gaz mi strzelil(zle swiece wkrecili.. i rozerwalo ta siatke od przeplywomierza(Hitachi). Podlaczalem autko pod kompa i 0 bledow.Pomozcie prosze. Mam silinik AFT 1.6, 101PS. Z gory dzieki!

[ Dodano: 06 Maj 2007 18:07 ]
Nikt nic nie wie na ten temat? Pomozcie prosze.


Raffciu

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » sob cze 02, 2007 09:26

czesc!
tez mam AFT
Siatka we przepływomierzu musi być, popychacze hydrauliczne to sa szklanki.
Sprawdz sonde lambda (4 pinowa podgrzewana) a dokladnie jej napięcia. Jak sie silnik dławi na jałowym to bedzie przepustnica do czyszczenia.



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » sob cze 02, 2007 13:27

Raffciu, sprawdź ustawienie zapłonu, generalnie u mnie na benzynie chodzi mi lepiej niż na gazie, też mam ten sam silnik,instalka drugiej generacji. Jeśli walneło w dolot to mogło Ci uszkodzić przepływomierz,którego uszkodzenie nie zawsze WAG wykryje. Dobrze byłoby przełożyć na próbę od innego żeby wykluczyć jego niesprawność.
A kiedy wymieniałeś filtr paliwa???, często, się o tym zapomina , i to może być powód zę tak się u Ciebie dzieje... sondę też można sprawdzić jak napisał kolega wyżej
Jeśli chodzi o przepustnicę to ja ją czyszczę jak obroty silnika zaczynają mi falować i nie równo chodzi....-czyszczenie to napewno nie zaszkodzi, ale to raczej nie tu tkwi powód,



Raffciu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw lis 16, 2006 02:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Raffciu » ndz cze 03, 2007 09:37

Obroty mi pieknie 3ma na benzynie. Na gazie cos zaczelo mi sie zacinac i na jalowym ma ok 1800 zamiast 900. Ale to roznie.Nie caly czas tak jest ale ostatnimi czasy czesto to 1800. Co do przeplywomierza to jest ok bo kolega na forum zechcial pomoc i przelozylismy jego przeplywke i bylo tak samo. Mialem peknieta obudowe filtra powietrza-wymienilem i teraz autko na gazie to torpeda (poza tym 1800 na jalowym:( ) Na benzynie mi sie gorzej sprawuje.Lapie czasem mula-powiedzieli ze moze przywieszac sie komp i mam sprawdzac czy zdjecie klemy pomaga.Wydaje mi sie ze pomaga ale jeszcze nie jestem pewny. Denetwuje mnie to ze silniczek sie momentami telepie (na benzynie bardziej niz na gazie-czesciej)-jak chodzi na jalowym-ale obroty nie faluja tylko buja silnikiem momentami. Filtra gazu i paliwa przyznam ze nie wymienialem ale przyznam ze mysle o tym. Moze to pomoc? Pozdrawiam i dzieki za sugestie!!


Raffciu

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » ndz cze 03, 2007 11:40

jeśli chodzi o szklanki to bywa tak, że nowe potrafią klepać-wynika to z wypracowania samej głowicy, a dokładnie wynika to z ze zbyt dużego luzu miedzy szklanką a głowicą gdzie gubi sie ciśnienie które ma pracować w szklance-wiem bo kolega robił prawie 2 lata temu remont silnika PF,w głowicę wrzucił 700 zł+ nowe szklanki i jakie było jego zdziwienie jak po wrzuceniu kilku tysięcy w silnik szklanki klepały,robiliśmy niedawno selekcję szklanek z VR6 które nie klepały, a po założeniu do PF klepały-duży przebieg silnika robi swoje-szklanka trze o fragment głowicy i zużywa się aluminiowa głowica


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 439 gości