Strona 1 z 1

alternator

: ndz maja 06, 2007 09:28
autor: tomes7
Witam

Ile powinno wynosić napięcie na klemie "w" alternatora (bosch wv t4), bo ja mam podczas pracy silnika ponizej 1V.

: ndz maja 06, 2007 09:35
autor: miś fazi
a ile masz na klemach akumulatora?

[ Dodano: 06 Maj 2007 09:42 ]
czy chodzi Ci o styk zasilający kontrolke ładowania ?

: ndz maja 06, 2007 09:46
autor: bodzio_j
miś fazi pisze:zy chodzi Ci o styk zasilający kontrolke ładowania ?
klema "w" to może chodzić o wyjście na obrotek, T4 to pewnie diesel

: ndz maja 06, 2007 09:50
autor: miś fazi
bodzio_j pisze:
miś fazi pisze:zy chodzi Ci o styk zasilający kontrolke ładowania ?
klema "w" to może chodzić o wyjście na obrotek, T4 to pewnie diesel
tak masz racje to chodzi o styk do obrotomierza

: ndz maja 06, 2007 09:53
autor: tomes7
na klemach ma około 14V.
a nie działa mi obrotomierz i szukam przyczyny
jest to diesel

No to ile wg Was powinno wynosic to napiecie na klemie W?

: ndz maja 06, 2007 10:15
autor: miś fazi
tam napięcie powinno wachać sie płynnie wraz ze zmianą obrotów silnika , bo obrotek właśnie reaguje na zmiany napięcia , nie ma tam zliczania impulsów , widocznie masz padnięte cos w alternatorze

[ Dodano: 06 Maj 2007 10:23 ]
Obrazek tu masz kawałek schematu

[ Dodano: 06 Maj 2007 10:24 ]
alternator to nr. 25

: ndz maja 06, 2007 11:47
autor: tomes7
A czy wiesz moze jak było w t4 2,4D automatyczna skrzynia, bo ja taki własnie kiedyś miałem zestaw.
Czy tam czasem nie szedł sygnał do obrotka ze skrzyni ( na zasadzie zliczania impulsów, a nie z alternatora).
Czy to idzie jakoś sprawdzić na jakim sygnale działa moj obrotomierz, bo jak podłączyłem pod to wyjście "w" w alternatorze to nie drgnął.