Czy bylo seryjne czy inne w Rolling Stones?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Czy bylo seryjne czy inne w Rolling Stones?

Post autor: haps » sob maja 05, 2007 21:48

Witam, mam na podworku dwa takie golfiki wiem jak sa eksploatowane itp i dlatego bardzo mnie dziwi fakt ze w tym "Rolling stones" zawieszenie jest duzo twardsze i sztywniejsze, w kazdym z tych samochodow trzymaja amortyzatory. W kazdym z nich nic nie bylo kombinowane, przynajmniej tak mi sie wydaje, biorac pod uwage to jak "stoja". Czy zawieszenie miedzy tymi modelami moze sie az tak bardzo roznic?
Ostatnio zmieniony ndz maja 13, 2007 14:11 przez haps, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Wober
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt gru 26, 2006 19:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Wober » sob maja 05, 2007 21:54

z tego co mi wiadomo to RS nie miał żadnego ekstra zawieszenia jedyne co miał ekstra na dole to alusy Orlando 14 cali.
Widać te golfiki były trochę inaczej eksploatowane i RS mniej jeździł po dziurach, krawężnikach itd.
Najlepszym rozwiązaniem będzie wyjazd na stację i zrobienie badania amortyzatorów w każdym z golfików - to już będą jakieś konkretne cyfry i wtedy można coś o nich powiedzieć. :bigok:


Wober

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » sob maja 05, 2007 22:18

hmm no mozliwe...ale jak tak sobie bujam i naciskam tego "cl" to w sumie zachowuje sie jak taki normalny samochod ( seryjna astra, fiat uno, tipo, lanos) tego typu przechyly i ugiecia, natomiast ten RS jakis mi podejrzany jest w porownaniu z tym cl`em bo bardzo malo sie ugina no i ogolnie jest duzo twardszy. Zagladalem w nadkola i sprezyny sa czarne a co do amorow to ciezko cos zobaczyc bez zdejmowania:)



Awatar użytkownika
Wober
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt gru 26, 2006 19:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Wober » sob maja 05, 2007 22:28

amory wstępnie można sprawdzić poprzez zciągnięcie koła i na jego zewnętrznej części, poniżej talerzyka znajduje się nalepka z cyferkami i nazwą miasta Braunschweig - gdzie Mc persony do Golfa, Polo i spółka są produkowane - jeżeli masz takie naklejki to można przypuszczać że amory są oryginał - a nie sportowe - no oczywiście można pomyśleć, że jakiś poprzedni właściciel coś przekombinował i wsadził zawieszenie z innego modelu Golfa np GT.


Wober

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » sob maja 05, 2007 22:35

z tego co wiem to na przodzie sa wlozone jakies polskie zapomnialem jak sie firma nazywa:/ , podobno calkiem dobre, jesli chodzi o normalna jazde..ale to sa pewnie jakies zamienniki oryginalow.



Awatar użytkownika
Wober
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: wt gru 26, 2006 19:38
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Wober » sob maja 05, 2007 22:41

No czyli różnica jest - amortyzatory - a to jest podstawowa sprawa jeżeli chodzi o tłumienie drgań :bajer:
Faktycznie proponuje stację diagnostyczną i tam się wszystko wyjdzie czarno na białym w postaci skuteczności tłumienia amortyzatorów........


Wober

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » ndz maja 06, 2007 10:50

haps pisze:am na podworku dwa takie golfiki wiem jak sa eksploatowane itp i dlatego bardzo mnie dziwi fakt ze w tym "Rolling stones" zawieszenie jest duzo twardsze i sztywniejsze,
mam taką sama sytuację
gofer GL z 92 i gofer AVENUE z 95
młodszy jest ogólnie twardszy i sztywniejszy ale stoi ciut wyżej niż GL
amorki spręzyny są oryginałki
więc wnioskuję że goferka ciągle ktoś tam udoskonalał i zmieniał co nieco w trakcie produkcji modelu :bigok:


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » ndz maja 06, 2007 19:53

Hmm....no wlasnie tez jestem ciekaw czy zachodzily takie zmiany...ale jezli faktycznie byly takie zmiany technologiczne to czy nowe czesci dostepne na rynku sa rowniez dopasowane do odpowiednich rocznikow?! czy moze po prostu do golfa z mniejszym silnikiem zakladano slabsze zawieszenie a do tych mocniejszych wersji, zawieszenia o bardziej sportowej charakterystyce?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 399 gości