dociąganie głowicy po remoncie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

dociąganie głowicy po remoncie

Post autor: SAMO » pt maja 04, 2007 10:04

witam niedawno robiłem remont głowicy i przejechałem ok 1500 km chce dociagnac głowice tylko nie wiem jakie sa wartosci i siły żeby nie pourywac szpilek mam klucz dynamometryczny więc sam to zrobie jesli ktos to przerabiał prosze o podpowiedz pzdr :crazy:


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pt maja 04, 2007 10:10

Obrazek


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » pt maja 04, 2007 10:17

rozumiem że numery na szpilkach to kolejnosc dociągania głowicy tak? a wartości w Nm tzn te etapy sa dwa bo pózniej sa juz jakies stopnie czyli najpierw 40 Nm pózniej 60 Nm ?

[ Dodano: Pią Maj 04, 2007 10:19 ]
aha i czy trzeba to robic na rozgrzanym czy zimnym silniku?


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32756
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pt maja 04, 2007 10:20

SAMO, mimo szczerych chęci wiem tylko to co na rysunku...


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pt maja 04, 2007 10:25

Sorki, są 2 takie same tematy, odpisałem w tym drugim :)

Tam mi się nie wyświetliło, że masz ADZ-a. A to co wkleił djtom, to na mój gust dotyczy montażu uszczelki, nic nie ma o późniejszym dociąganiu.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
struna
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 22:02
Lokalizacja: Stockholm
Auto: MultivanT4,vw golf I,Audi A4 B7 tfsi,
Kontakt:

Post autor: struna » pt maja 04, 2007 10:35

samo na rysunku masz podane etapy jest ich 4 40 60 2x90 zakladajac glowice trzeba wziac pod uwage czy dales nowe sruby jak tak to jedziesz do konca jak nie co robi wiekrzosc to robisz to na czuja 40nm-ulozenie szpilek 60nm -ciagniesz raz nastepnie ciagniesz konty czyli 2x90stopni
teraz pytanie czy miales pojechane wszystkie etapy po zmianie uszczelki
jak tak to w sumie niema sensu juz dokrecac ale jak chcesz to teraz musisz krecis z wyczuciem jak czujesz ze spilka zaczyna sie ciagnac to stop bo sie urwie powodzenia


maly jest fajny,ale duzy moze wiecej

Awatar użytkownika
SAMO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt lis 18, 2005 14:48
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: SAMO » pt maja 04, 2007 10:39

struna, dzieki za objasnienie ale tak jak pisał czys chyba dam sobie spokój narazie a co do szpilek to musze iśc zerknac bo nie wiem nawet jak mi robili pseudo remont jakie tam sa ale podejżewam ze stare pzdr


http://inos.int.pl/zanim-napiszesz/
PAY ATTENTION WHEN YOU'RE DRIVE!!
http://www.youtube.com/watch?v=dMXkinfyV8k

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt maja 04, 2007 10:42

struna pisze:samo na rysunku masz podane etapy jest ich 4 40 60 2x90 zakladajac glowice trzeba wziac pod uwage czy dales nowe sruby jak tak to jedziesz do konca jak nie co robi wiekrzosc to robisz to na czuja 40nm-ulozenie szpilek 60nm -ciagniesz raz nastepnie ciagniesz konty czyli 2x90stopni
teraz pytanie czy miales pojechane wszystkie etapy po zmianie uszczelki
jak tak to w sumie niema sensu juz dokrecac ale jak chcesz to teraz musisz krecis z wyczuciem jak czujesz ze spilka zaczyna sie ciagnac to stop bo sie urwie powodzenia
Opis pewnie Ok, ale ta ortografia...........
Może się utrwalać wzrokowo innym ;/


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
struna
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 22:02
Lokalizacja: Stockholm
Auto: MultivanT4,vw golf I,Audi A4 B7 tfsi,
Kontakt:

Post autor: struna » pt maja 04, 2007 13:42

pisalem na wylocie do pracy
poprawie sie


maly jest fajny,ale duzy moze wiecej

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 255 gości