Strona 1 z 1

uszczelka pod głowicą

: czw maja 03, 2007 14:24
autor: dEDOs22
witam mam takie pytanko czy dysponujac podstawową wiedzą moge sam wymienic uszczelke pod głowica czy lepiej sie za to nie brac?
mam silnik 1,6 na gaźniku .

: czw maja 03, 2007 14:29
autor: U-96
No wiesz przy zmianie uszczelki warto także Zplanowac Głowicę,a sam tego chyba nie zrobisz

: czw maja 03, 2007 14:33
autor: leviticus_1
Ja osobiście odradzam,,nawet na warsztacie potrafią spier..ć, tak jak u mnie 2 razy robili bo zamocno dowalili śruby...

: czw maja 03, 2007 22:33
autor: dEDOs22
a jaki jest mniej więcej koszt wymiany tej uszczelki?

: czw maja 03, 2007 23:27
autor: bm86
Ja miałem do wymiany uszczelkę pod głowicą a skończyło się na generalnym remoncie silnika bo mój brat to robił a jest mechanikiem, tym samym jest przewrażliwiony na te sprawy.
Ale mój silnik to 1,6 TD z przebiegiem 350 tys.
Przy wymianie uszczelki należało by splanować głowice, koszt około 30 - 40 zł ( w Krakowie) i założyć nowe śruby. Można to zrobić samemu, ale jeśli masz dobrego mechanika to oddaj Golfa w dobre ręce.

: czw maja 17, 2007 08:52
autor: piotrek111
Witam.Podepnę się pod temat. Jestem w trakcie wyciągania głowicy (padła uszczelka) Golf mk2 1,3 i nie mam tego klucza trzpieniowego. Czy ktoś mógłby mi podać jaki to rozmiar (czy numer) bo nie wiem jaki kupić żebym nie musiał jeździć go wymieniać. Z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam

dokładnie

: czw maja 17, 2007 12:07
autor: 2RaZ
jak ściągać głowicę to konieczny plan. Cena będzie zależała od tego ile materiału trzeba ściągnąć. W Warszawie za ściągnięcie dychy biorą ok 50pln, przy 20 cena jest podobna ok 55-60 pln. Pamiętaj, że zaleznie od tego ile materiału jest ściągnięte, trzeba dać grubszą uszczelkę (np. jak ściągniesz 20 to uszczelka powinna być pod 15-20 bo i tak się ułoży)
Jak ktoś chce to mam wypasiony warsztat w Warszawie gdzie dorabiają uszczelki naprawde najwyższej jakości i za mały hajs...
To jest na gimnazjalnej (Wola) chyba 10A czy cos...po taniości zrobili mi uszczelkę do Polo 1,3 Turbo (196KM), była podwójnie obłozona miedzią i wzmocniona stalą a jezdziła 1,5 roku (na ostatnich zawodach wykręciliśmy 12,6 na 1/4 i dopiero padła)
Polecam!

: czw maja 17, 2007 12:29
autor: preker20
poczytaj tutaj
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
pisalem tam o uszczelce