Strona 1 z 1

Pytanie o dławiki w układzie dolotowym..

: czw maja 03, 2007 13:53
autor: tirsone
Witam :grin:


Krótkie ale jakże ważne pytanko...


Wg Etki w dolocie mojego auta powinny być jakieś dławiki... ponieważ sam dorabiałem dolot swapując gofera więc takich dławików nie wkładałem... Czy ktoś może orientuje się jak te dławiki wyglądają i do ilu milimetrów zwężaja przekrój przewodu? Bo chyba będę musiał je własnoręcznie dorobić...

Jeśli ktoś ma oryginalny dolot to niech z łaski swojej mi pomoże i odkręci przewód który dochodzi do wtruskiwacza rozruchowego (od spodu) i sprawdzi jak taki dławik wygląda...

Pytam dlatego że zapewne ich brak w dolocie może być przyczyną nieprawidłowego działania podciśnienia w aucie...

Pozdrawiam ..

: pt maja 04, 2007 20:09
autor: zbuki
jakie dlawiki??? poslij jakies foto o co sie rozchodzi, bo nie czaje. :crazy:

: pt maja 04, 2007 20:20
autor: sas_gti
pewnie chodzi mu o jakieś zwęzki ale to nie moze byc rpzeyczyna ze podcisnieia źle działają,

: pt maja 04, 2007 20:49
autor: tirsone
Obrazek

oto i foto z Etki.... jak dla mnie to może mieć wpływ na podciśnienie... ale nigdzie nie ma informacji na ten temat...

: sob maja 05, 2007 13:43
autor: sas_gti
tak tylko ze te dławiki nie są w żadnym dolocie jak napisałęś a w odmie
dolotem okresla sie przewod powietrzny od plaszczyzny filtra wraz z przepustnicą i kolektorem ssacym, plus długosc kanałów w głowicy czyli do plaszczynzy zaworu ssącego...niezależnie od odmy, troche źle sforumułowałeś pytanie
jeśli te dławiki są w odmie to mogą teroretycznie "psuc" podcisnienia jesli źle działają,

: sob maja 05, 2007 17:04
autor: tirsone
sas_gti pisze:jeśli te dławiki są w odmie to mogą teroretycznie "psuc" podcisnienia jesli źle działają,
no wiesz jeden jest w odmie drugi z odnodze wężyka który idzie do silniczka krokowego.... czyli podciśnienie.... ale luz ..zapewne zrobię jakieś samoróby... ;) ..