Strona 1 z 1
wycie z przodu i drgania kierownicy
: śr maja 02, 2007 14:35
autor: emillod
witam
dostałem golfika GTI (jest świetny)
pojeździłem i mam problemy
1. Coś strasznie wyje z przodu (przeguby? które?) jak jade powyzej 70 km/h ok 110 wycie sie zmniejsza ale i tak jest straszne; dodam iż samochodzik ma na liczniku 300tys km i przy max skręcie cos strzela
jakies 5000km temu były wymieniane gumy w zawieszeniu amortyzatory maja ze 25000 km
2. na kierownicy mam drgania nawet na super płaskiej drodze tak od 50km/h
Emil
ps
wydaje mi sie iż posypały sie przefguby które?
czy wymieniać wszystkie?
E
: śr maja 02, 2007 14:38
autor: paja
Z tego co się orientuję to przeguby raczej nie wyją tylko charakterystycznie strzelają. Wyje Ci też jak stoisz w miejscu?? Bo jeśli tak to pewnie tak jak u mnie lożyska na alternatorze.
: śr maja 02, 2007 14:51
autor: emillod
zapomniałem dodać:
Wycie jest zawsze jak sie poruszam nawet przy wyłączonym silniku np z górki
dziekuje za odpowiedzi
: śr maja 02, 2007 14:59
autor: paja
No to chyba bardziej łożyska niż przeguby.
: śr maja 02, 2007 15:00
autor: Przemo86
emillod pisze:przy max skręcie cos strzela
przeguby zewnętrzne
emillod pisze:Coś strasznie wyje z przodu
łożysko, opona, może skrzynia
emillod pisze:na kierownicy mam drgania
opony, felgi, może zgubiłeś ciężarki, ewentualnie końcówki drążków, sworznie wachacza
: śr maja 02, 2007 15:02
autor: Ross
wyją ci łożyska, bądź łożysko, słuchaj które i w gre wchodzi tylko wymiana.
Stukanie przy skręcie to przegub, również musisz nasłuchiwać z której strony "stuka" i trzeba wymienić.
A co do drgań to najpierw sprawdz koła, wybierz się do zakładu wulkanizacyjnego poświęć 10-15zł i wszystko bedziesz wiedział, czy felga czy opona. To by było na tyle. Pozdrawiam.
: śr maja 02, 2007 16:24
autor: Buniek85
lozyska sa wysluzone i dlatego wyja najlepiej jest kupic nowe dobrej firmy i wymienic po prawej i lewej stronie auta
: sob maja 05, 2007 23:40
autor: Bordos
PGrzemek pisze:emillod pisze:przy max skręcie cos strzela
przeguby zewnętrzne
Jesteś pewien, że zewnętrzne a nie wewnętrzne?
Bo u mnie własnie przy skręconych kołach w lewo stuka mi, ale raczej na zimnym silniku, potem jakby cichnie, a na bank wiem, że prawy przegub zewnętrzny jest ok (przy wymianie osłony mu się dobrze przyjżałem i jest w super stanie).
To w sumie ważne bo planuje niedługo wewnętrzny wymienic własnie z powodu tego stukania.