Strona 1 z 1

Brak komunikacji z licznikiem

: pn kwie 30, 2007 19:08
autor: PiTTer99
Jak wyżej. Potrzebuje dopasowac drugi kluczyk do immo, w tym celu wyjalem licnzik , zczytalem kod immo(bo przywieszki przy kluczach niestety nie bylo) , ale zeby dostac sie do linii K licznika to musialem go wyjąc i robic go na stole. Jak wpinam sie z vagiem w kostke obd to wykrywa wszystkie inne sterowniki oprocz tacho. Jest jeszcze opcja zeby przeprowadzic sobie kabelek z tacho do kostki w wolne miejsce , ale jak narazie wolalbym tego nie robic. Golf to 1.9tdi AJM 4motion 2001 z modulem komfortu.

Mial ktos z Was podobny problem , lub moze wie jak to przeskoczyc??

: wt maja 01, 2007 10:06
autor: cios
Bardzo ciekawy temat mam ten sam problem więc przyłączam się do prośby o wyjaśnienie tego zjawiska. Jak byłem u jednego cwanego gościa powiedział mi że licznik był cofany i wgrany jakiś inny soft i kolesie musieli coś popier... Mówił mi też, ze musi rozebrać licznik i zrobić jakiś cwancyk jestem z nim umówiony na poniedziałek jak mi zrobi i podpowie jak to zrobił to coś naskrobie

: wt maja 01, 2007 21:48
autor: PiTTer99
wydaje mi sie ze licznik leci na innym protokole komunikacyjnym i podstawowe interfejsy go nie pociagna . A linia komunikacyjna K wychodzi z licznika do ECU bo w ECU jest zapisywany przebieg.

Cios: - nie wiem czy koles Cie wkreca czy szuka sobie roboty ,ale jaki soft moglby byc wgrany w tacho?? moze chodzi o zmiane przebiegu?? w takim przypadku udaj sie do kogos kto ma troche wiedzy i niech poszuka w eepromie sterownika silnika , tam jest zapisany oryginalny przebieg. Ktory masz rok auta??

: śr maja 02, 2007 12:29
autor: cios
Już po zawodach pojechałem do innego koleszki który ma wtyki w serwisie vw. Miałem dwa piny drugi wprowadzony najprawdopodobniej przez kolesi którzy cofali licznik albo coś kombinowali z immo. Wiele w tej sprawie nie powiem : po pierwsze vagiem nie dało rady zakodować bo auto nie wpószczało do opcji kodowania, Po drugie dwa piny zczytałem takim małym urządzonkiem z czterema przyciskami ale wyszło że są dwa. Więc koleszka mając kumpla ze studiów który pracuje w serwisie pojechał do niego męczyli się 1,5 godziny ale się udało. Tylko koszty większe zczytanie + kodowanie + wstawienie nowego transpondera w3 + nacięcie koszt 250zł.
Do piter99 samochód z 2002 roku kupiłem z przebiegiem 120tyś na 100% był krencony :-(
Pozdro

: śr maja 02, 2007 13:40
autor: PiTTer99
moj wyglada na to ze nie byl krecony , ale wole to sprawdzic , cala elektryka fabryczna, nikt nic nie robil , licznik nie byl rozbierany. Podlacze sie u kogos z Euroscanem albo innym fejsem obslugujacym CAN. Pozdro