Strona 1 z 2

Centralny na pilota. Jak??

: pn kwie 30, 2007 16:52
autor: vwIII
Witam vwmaniaków
Na wstępie napiszę, że nie mogłem znaleźć nic przez opcję szukaj, gdyż coś ona nie działa.
Kupiłem zestaw do przeróbki centralnego zamka na pilota firmy Zamster i nie wiem co i jak dalej. Wiem tylko, że mam sterowanie dwuprzewodowe a co dalej?? Czy mógłby ktośkto przerabiał ten temat opisać po kolei co i jak? Proszę o pomoc.

: pn kwie 30, 2007 17:49
autor: jeanks5t
Tak w golfikach jest sterownie 2 plusami. Musisz poszukać w drzwiach dwóch przewodów jeden jest popielaty(od zamykania), a drugi jest zielony(od otwierania), a żeby ci pomóc co do podłączenia tej centraliki to musisz mi przesłać jej schemat.

: pn kwie 30, 2007 20:43
autor: vwIII

: pn kwie 30, 2007 21:05
autor: Paweł Marek
Rysunek 3. Oba fioletowe do stałego plusa. Oba zielone pod kable sterujące centralnym, które znajdziesz koło złączki przy przednich drzwiach. Ten zielony z Zamstera na którym pojawi się impuls przy zamykaniu do szarego z auta, drugi do zielonego z auta.

: wt maja 01, 2007 08:55
autor: vwIII
A jak podłączyć biały i brązowy do zespołu wyłączników drzwiowych? I gdzie najlepiej wpiąć się pod kierunki?

: wt maja 01, 2007 09:11
autor: guti
vwIII pisze:A jak podłączyć biały i brązowy do zespołu wyłączników drzwiowych? I gdzie najlepiej wpiąć się pod kierunki?
działaj w bagazniku.Kumpel załozyl sobie wlasnie centralke na pilota bo mial tylko fabryke na kluczyk, centralke włozył z tyłu pod scianke ta plastikowa, mial blisko do pompki centralnego i kierunków.

: wt maja 01, 2007 09:25
autor: Paweł Marek
vwIII pisze:A jak podłączyć biały i brązowy do zespołu wyłączników drzwiowych?
do brązowo-białego kabla od włącznika w słupku drzwi. Jak chcesz jeszcze maskę zabezpieczyć to załóż dodatkowy wlącznik, musi być zmasowany (jeśli na plastyku nad chłodnicą to musisz go dodatkowym kablem zmasować) a kabel od dołu włącznika połącz z tym od drzwi (wystarczy od jednych drzwi, bo wszystkie włączniki drzwiowe sa połączone). Tyle przy takim podłączeniu otwarcie maski zapali lampkę w podsufitce, ale to chyba nie szkodzi.
Jeśli chcesz w bagażniku to niezły pomysł. Kierunki blisko (czarno biały jedna strona czarno zielony druga). A resztę potrzebnych kabli znajdziesz przy pompce. Czyli szary i zielony te same co w drzwiach, czerwono czarny (stały plus), czarno biały (plus po stacyjce), masa (brązowy).

: wt maja 01, 2007 09:42
autor: vwIII
Dzięki zaraz idę montować, w razie kłopotów odezwę się.

[ Dodano: 01 Maj 2007 13:48 ]
Dzięki Panowie. Podłaczyłem i działa. Mam tylko problem z tą funkcją komfort. Daje się ją zaprogramować ale jak przekręcę kluczyk to zamki się nie zamykają, jak zgaszę zapłon to słychać że pompka pompuje. Jak zamknąłem zamki i załączyłem zapłon to po wyłączeniu zapłonu zamki się pootwierały. Co można z tym zrobić??

: wt maja 01, 2007 19:48
autor: daanioo
witam mam taki pytanko jak podłączyć alarm magicar 440 pod centralny zamek jakie kolory z tego alarmu trzeba podpiąć pod te dwa kabelki od sterowania zamkiem (szary, zielony) w wtyczce od alarmu mam takie kolory: pomarańczowy, niebieski, biały, różowy, zielony, czarny. I jeszcze jedno pytanko jak podpiąć krancówke?

Schemat podłączenia tego alarmu:
Obrazek

: wt maja 01, 2007 21:41
autor: manieczek111
jeanks5t pisze:Tak w golfikach jest sterownie 2 plusami.
na zamieszczonej instrukcji masz taka opjce "sterownie 2 plusami" i jest opisane co do czego.

Krancowke mozesz podpiac jako wejscia "klapy" lub "drzwi -"

: wt maja 01, 2007 22:06
autor: Paweł Marek
vwIII pisze:Daje się ją zaprogramować ale jak przekręcę kluczyk to zamki się nie zamykają, jak zgaszę zapłon to słychać że pompka pompuje. Jak zamknąłem zamki i załączyłem zapłon to po wyłączeniu zapłonu zamki się pootwierały.
to chyba norma o ile dobrze zrozumiałem. Jest pewna zależność czasowa, odczekaj 10 sekund, albo przekręć kluczyk drugi raz, albo potrzymaj go dłużerj w pozycji zamknięte, powinno działać. Chyba tego nie zauważyłeś wcześniej.

: śr maja 02, 2007 11:59
autor: daanioo
dzięki manieczek111 centralny już podłączony ale mam pewien problem bo alarm sam sie załancza po ok 20s jak to wyłączyć, i jeszcze jedna sprawa czy muszę sie wpinać z tym alarmem do stacyjki i do wyłączników drzwiowych? wolał bym tego nie montować ale jak trzeba no to trzeba w zasadzie zależy mi tylko na centralnym z pilota tylko tak żeby mi się sam nie zamykał po 20s

: śr maja 02, 2007 17:47
autor: vwIII
Paweł Marek pisze:
vwIII pisze:Daje się ją zaprogramować ale jak przekręcę kluczyk to zamki się nie zamykają, jak zgaszę zapłon to słychać że pompka pompuje. Jak zamknąłem zamki i załączyłem zapłon to po wyłączeniu zapłonu zamki się pootwierały.
to chyba norma o ile dobrze zrozumiałem. Jest pewna zależność czasowa, odczekaj 10 sekund, albo przekręć kluczyk drugi raz, albo potrzymaj go dłużerj w pozycji zamknięte, powinno działać. Chyba tego nie zauważyłeś wcześniej.

Chodzi o to, że zamki powinny się zamykać po przekręceniu kluczyka w stacyjce a tak się nie dzieje, po wyłączeniu zapłonu pompka pompuje na otwarcie. Czy to że nie podłączyłem przewodów do wyłączników drzwiowych może tak działaćna układ że nie zamyka ale tylko otwiera?

: czw maja 03, 2007 18:34
autor: manieczek111
daanioo pisze:dzięki manieczek111 centralny już podłączony ale mam pewien problem bo alarm sam sie załancza po ok 20s jak to wyłączyć, i jeszcze jedna sprawa czy muszę sie wpinać z tym alarmem do stacyjki i do wyłączników drzwiowych? wolał bym tego nie montować ale jak trzeba no to trzeba w zasadzie zależy mi tylko na centralnym z pilota tylko tak żeby mi się sam nie zamykał po 20s

Co do drzwi, warto je podlaczyc . Poniewaz gdy bedziesz mial je podlaczone to alarm sie wlaczy gdy ktos otworzy drzwi.

Jesli chodzi o stacyjke, do czegos musi byc podlaczona.Jesli masz jakis odciecie w tym alarmnie np. rozrusznik to musisz sie wpiac do stacyjki, a jak nie masz zadnego odciecia to sie pomysli...:]

Z tym zalaczaniem po 20 s to nie wiem zbytnio o co Ci chodzi. Napisz dokladnie w jakim momencie sie to dzieje.