Strona 1 z 2

Problem z paliwem w baku

: pn kwie 30, 2007 15:52
autor: Daniel84
Witam
Mam taki problem gdy mam już mało paliwa ale jeszcze przed rezerwą i dosyć szybko wejde w zakręt w prawo to mi go zamuli i potrafi nawet zgasnąć podejrzewam, że to poprostu przez to że się przechyla i pompa nie dostaje paliwa i tu moje pytanie czy jest to normalne?? i czy można przez to uszkodzić pompe paliwa ?? i mam jeszcze jeden problem pojemność mojego baku w golfie wynosi 40 L to jest troche dziwne bo z tego co wiem to powinno być 55 L i gdy zatankuje do pełna to wskaźnik poziomu paliwy mi pokazuje tak 3/4 baku. Jaka może być tego przyczyna może mam jakiś dziwny bak albo coś w tym stylu :/
pozdrawiam

: pn kwie 30, 2007 16:07
autor: pszczyna
Powinien być faktycznie 55L
Chwilowy brak paliwa nie powinien uskodzic pompy ---lecz zaznaczam chwilowy--a do tego jest obawa o bezpoeczestwo z takimi objawami[na łuku drogi zgaśnie serwo się wyłączy i kierownica będzie dwarda jak skała]

: pn kwie 30, 2007 16:19
autor: Pawel86
ja mam tak samo jak zatankuje do pełna to pokazuje ze mam paliwa 3/4

: pn kwie 30, 2007 18:47
autor: worek444
Pawel86 pisze:ja mam tak samo jak zatankuje do pełna to szczałka jest na przedostatniej kresce
co to jest szczałka :D

: pn kwie 30, 2007 19:01
autor: stempel72
Szczałka to gwarowo strzałka :D Nie wiem jak jest u Ciebie skonstruowany kosz pompy, ale wskazuje to że pompa nie jest szczelnie w koszu, jakaś uszczelka się wysypała, na dole lub górze pompy i jest taki objaw jak piszesz, to że pokazuje za mało to ktoś to wymontowywał, żle poskładał np. brak uszczelki i np wygiął drut od pływaka lub szczotkę która śmiga po ścieżce oporowej. Bez demontażu nie dojdziesz.

: pn kwie 30, 2007 19:16
autor: Pawel86
worek444, już poprawiłem

: pn kwie 30, 2007 19:21
autor: v.a.gmania
wlasnie ja z tym zamuleniem na zakretach mam tak samo.
:blush:

: pn kwie 30, 2007 23:27
autor: Daniel84
jakaś dziwna prawidłowość wszyscy którzy mają podobny problem mają golfa 1.8 z silnikiem ABS to chyba tylko przypadek. No nic to chyba wychodzi na to, że będe musiał tą pompe wyciągnąć i zobaczyć czy wszystkie uszczelki są dobre i dobrze założone :) dzieki za pomoc

: wt maja 01, 2007 00:10
autor: v.a.gmania
daj znac jak rozwiazesz problem

: czw sie 30, 2007 09:42
autor: Daniel84
stempel72 pisze:Szczałka to gwarowo strzałka :D Nie wiem jak jest u Ciebie skonstruowany kosz pompy, ale wskazuje to że pompa nie jest szczelnie w koszu, jakaś uszczelka się wysypała, na dole lub górze pompy i jest taki objaw jak piszesz, to że pokazuje za mało to ktoś to wymontowywał, żle poskładał np. brak uszczelki i np wygiął drut od pływaka lub szczotkę która śmiga po ścieżce oporowej. Bez demontażu nie dojdziesz.
czyli mam rozumieć, że ten kosz w którym jest pompa musi być szczelnie zamknięty ?? bo ostatnio znowu znajomy wyciągał tą pompe i wkładał spowrotem i nie zauważyłem czy było coś nie tak z tym koszem. Czyli będzie to wina kosza, że jest nie szczelny ?? na jakiej to zasadzie działa ?? że w tym koszu się paliwo gromadzi ?? i pompa jak jest mało paliwa korzysta z tego co jest w koszu ?? a jeśli u mnie ten kosz jest nieszczekny czyli nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa ?? tak to mam rozumieć ??
pozdrawiam

: czw sie 30, 2007 10:33
autor: ddChavez
stempel72 pisze:jakaś dziwna prawidłowość wszyscy którzy mają podobny problem mają golfa 1.8 z silnikiem ABS to chyba tylko przypadek.
Przypadek, ja mam 1.4 ABD i mam to samo. Jak strzałka pokazuje połowę zbiornika to już przy mocniejszym zakręcie paliwo nie dochodzi. To chyba nie jest normalne.

: czw sie 30, 2007 16:51
autor: Daniel84
czyli czego to może być wina ?? tego kosza ?? czy też jakaś inna usterka ??

: czw sie 30, 2007 16:54
autor: andrew19_86
Daniel84 pisze:Mam taki problem gdy mam już mało paliwa ale jeszcze przed rezerwą i dosyć szybko wejde w zakręt w prawo to mi go zamuli i potrafi nawet zgasnąć podejrzewam, że to poprostu przez to że się przechyla i pompa nie dostaje paliwa i tu moje pytanie czy jest to normalne??
u mnie było dokładnie tak samo i okazało się,że pompa paliwa nie była zatrzaśnięta w koszu tylko miała luz i przy zakrętach latała sobie na boki :bigok:

: czw sie 30, 2007 17:09
autor: Daniel84
czyli są dwie możliwości albo ta pompa nie będzie dokładnie włożona w ten kosz albo sam kosz nie będzie szczelny. Nie wystarczy tylko włożyć tej pompy do tego kosza trzeba ją jeszcze jakoś zatrzasnąć ??