Przepustnica silnik:AEE
: sob kwie 28, 2007 10:41
Witam
Jestem posiadaczem Mk3 1,6 silnik AEE na wielopunktcie.
Miałem problem co jakiś czas z obrotami , spadały mi do 400 i po chwili się podnosily.
Więc wyczyściłem przepustnice poprzez wytarcie klapki i komina. Po tym obroty już mi nie spadają.
I przedwczoraj byłem u mechanika podłączył komputer i próbował adaptować przepustnice. Za pierwszym i drugim razem nie mógł, coś nie wychodziło(nie wiem). Jak zapytałem co się dzieje to powiedzial że "komputer nie przyjmował nastawów". Za którymś razem przyjął nastawy. Teraz jest wszystko ok.
Mechanik stwierdził ze przepustnica jest na wykończeniu ponieważ ma problemy z przyjmowaniem nastawów i zauważył że jak przekręce stacyjkę w pozycje zapłon (bez zapalania samochodu) to przepustnica chodzi cały czas, a mechanik powiedział że powinna się wyłączyć po pewnym czasie (ale nie wiem po jakim czasie). Czy mechanik ma racje??
Po ile sekundach powinna sie wyłączyć przepustnica, jeżeli wogóle powinna??
Dzięki za rady
Pozdrawiam
Jestem posiadaczem Mk3 1,6 silnik AEE na wielopunktcie.
Miałem problem co jakiś czas z obrotami , spadały mi do 400 i po chwili się podnosily.
Więc wyczyściłem przepustnice poprzez wytarcie klapki i komina. Po tym obroty już mi nie spadają.
I przedwczoraj byłem u mechanika podłączył komputer i próbował adaptować przepustnice. Za pierwszym i drugim razem nie mógł, coś nie wychodziło(nie wiem). Jak zapytałem co się dzieje to powiedzial że "komputer nie przyjmował nastawów". Za którymś razem przyjął nastawy. Teraz jest wszystko ok.
Mechanik stwierdził ze przepustnica jest na wykończeniu ponieważ ma problemy z przyjmowaniem nastawów i zauważył że jak przekręce stacyjkę w pozycje zapłon (bez zapalania samochodu) to przepustnica chodzi cały czas, a mechanik powiedział że powinna się wyłączyć po pewnym czasie (ale nie wiem po jakim czasie). Czy mechanik ma racje??
Po ile sekundach powinna sie wyłączyć przepustnica, jeżeli wogóle powinna??
Dzięki za rady
Pozdrawiam