Szerokosc tarcz hamulcowych wentylowanych

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Szerokosc tarcz hamulcowych wentylowanych

Post autor: Scotto » pt kwie 27, 2007 19:38

czy podejda szerokoscia,zamowilem 256/19?
Ostatnio zmieniony sob kwie 28, 2007 17:04 przez Scotto, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt kwie 27, 2007 23:35

jesli miales niewentylowane, to bedziesz musiał zmienic jarzma, bo w stare nie wejdzie


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » sob kwie 28, 2007 00:07

Ja szukalem jarzm przez 3 miesiace i odpuscilem, sprzedalem tarcze.



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » sob kwie 28, 2007 13:22

dziechu pisze:Ja szukalem jarzm przez 3 miesiace i odpuscilem, sprzedalem tarcze.
ui mnie tak samo bylo...narazie zalozylem ldobre 256 i jest oki


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob kwie 28, 2007 14:13

a ja wrzucilem do siebie takie oto malenstwa :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » sob kwie 28, 2007 15:24

dzieki panowie na czas zdonzylem zadzwonic zeby przyslali inne, juz sa!!!


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
daniel2505
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 18:39
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: daniel2505 » ndz kwie 29, 2007 11:47

Właśnie jak to jest z tymi tarczami. Mam w swoim golfie 1,8 zwykłe naleśniki. Samochód kombi jest przee cież dość ciężki i niestety podczas hamowania wyraźnie tarcze nie radzą sobie. kiedy hamuje sie z większych prędkośći czuć że pod koniec hamowania tarcze juz są mocno nagrzane. Czy jest jakaś opcja żeby bez wymiany zacisku zmienić tarcze na wentylowane. Kiedyś czytałem że koś na Allegro kupił taki zestaw do Golfa III gdzie po prostu klocki były traochę cieńsze. Jak macie jakiś doświadczenia to dajcie znać.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=123919/]Mój zielony VARIANT[/url]

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz kwie 29, 2007 18:55

jeszcze raz napisze - w przypadku tarcz 256 wymiana z niewentylowanychn na wentylowane, wymaga wymiany jarzm, zacisk zostaje stary.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » wt cze 17, 2008 11:27

Odgrzewam kotleta, bo i tak za dużo jest tematów na forum aż czytać się nie chce...

Mam passka B4 TDI 1Z, hamulce 256mm, tarcze pełne - katalogowo chyba 12mm. Szykuje się wymiana. Już chciałem zamawiać wentyle 20mm + cienkie klocki 16mm, myślałem że podejdzie p&p, a tu czytam
Corvax pisze:w przypadku tarcz 256 wymiana z niewentylowanych na wentylowane, wymaga wymiany jarzm
Niech mnie ktoś oświeci, bo stary zestaw już na wykończeniu :grrr:
Ostatnio zmieniony czw sty 15, 2009 14:31 przez piori, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt cze 17, 2008 11:59

Nie ma co oświecać - odkręć koło i zobacz ile masz wolnego miejsca w jarzmach przy tarczy 12mm i zastanów się czy zmieści się tam tarcza o szerokości 20- problem nie w klockach a jarzmach właśnie. Klocki od niewentylowanych jakby się uparł to może by weszły, ale ja nie próbowałem.
Ostatnio zmieniony wt cze 17, 2008 12:00 przez Corvax, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

wielblad2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 903
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:13
Lokalizacja: POZNAŃ
Kontakt:

Post autor: wielblad2 » wt cze 17, 2008 19:41

o ile uda się je wcisnąć to git ale po co ?-żeby częściej potem wymieniać i bólić jak za zboże. lepiej wydać raz i pobólu nowe jarzma i wio.


pozdro dieselek. Golf zawsze i wszędzie.Golf był,jest i będzie.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 264 gości