szarpie na kazdym biegu od 2000 do 2500

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ralv
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 13:51
Lokalizacja: wolomin, radzymin

szarpie na kazdym biegu od 2000 do 2500

Post autor: ralv » pn mar 21, 2005 11:21

ponawiam temat, moze mieliscie taki problem, szarpanie pojawia sie bez okreslonej przyczyny tzn. deszcz, mroz. jakes pomyslyw tej materii?



pawelw21

szarpanie

Post autor: pawelw21 » ndz maja 29, 2005 16:41

cos mi sie wydaje ze mamy ten sam identyczny problem. juz roznie mysle co to moze byc ale niestety chyba jeszcze niema takie madrej osoby zeby znalazla rozwiazanie ( ostatnie co mi przychodzi na mysl to poduszka pod skrzynia tylko niewiem bo mam jeszcze jeden podobny problem , wydaje mi sie ze chyba za ciezko mi chodza biegi , i jeszcze chyba zaryzykuje i wymienie ta poduszke. ale jakbys ty znalazl rozwiazanie to napisz
pozdrawiam Pawel



Awatar użytkownika
briano
Kozak
Kozak
Posty: 770
Rejestracja: wt gru 28, 2004 14:47
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Re: szarpie na kazdym biegu od 2000 do 2500

Post autor: briano » ndz maja 29, 2005 18:07

ralv pisze:ponawiam temat, moze mieliscie taki problem, szarpanie pojawia sie bez okreslonej przyczyny tzn. deszcz, mroz. jakes pomyslyw tej materii?
Hmm a co na to vag?? podłaczałeś sie?? nie wiem dlaczego ale może to sonda lambda



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz maja 29, 2005 20:11

jakie auto??


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

motyl7

Post autor: motyl7 » ndz maja 29, 2005 21:16

Mam dokladnie ten sam problem, nie wiem na jakich obrotach ale moze to byc ten sam przedzial co u kolegi wyzej (nie mam obrotka :( ), a golf to 1.3 NZ, szarpie jakby odcinalo paliwo albo iskry nie bylo (przewody zaplonowe wymienilem i nie ma przebic). Z gory dziekuje za pomoc.



Awatar użytkownika
ralv
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 13:51
Lokalizacja: wolomin, radzymin

Post autor: ralv » pn maja 30, 2005 12:38

U mnie czesciowo problem rozwiazany! Okazalo sie ze mialem cholernie zasniedziale kable wysokiego napiecia, glownie przy module zaplonowym.
Na szczescie znalazlem dobrego mechaniora ktory nie zdal sie jedynie na wskazania vaga (polecam faceta jesli macie blisko do wolomina bo jest naprawde godny zaufania). tak wiec pozostaly delikatne drgawki ledwie wyczuwalne byc moze dlatego ze wlozone kable to zamienniki o minimlnie innych parametrach niz oryginaly



Awatar użytkownika
andrew6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt paź 19, 2004 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: andrew6 » pn maja 30, 2005 16:02

Ralv jesli mozesz poprosze jakis adres telefon do tego mechanika, moze on profesjonalnie zajmie się moimi neirównymi obrotami i przepływomierzem. Pozdrawiam



Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » pn maja 30, 2005 18:01

A JA JAK TAK MIAŁEM ZA 2 DNI ECU SIE WYPALIŁO NA ŻYWCA CAŁKIEM , I NIE ZAPALIŁ(PRZY MYCIU SILNIKA GDZIES SIE WODA DOSTAŁA I UMARŁ), WILGOC DO ZJADŁA A JA MU TYLKO POMOGŁEM, ALE JUZ DZIŁĄ NA KOMPIE Z 1,8 AAM(1,4 MIAŁ BYC ORGINALNYM)



motyl7

Post autor: motyl7 » ndz cze 05, 2005 17:10

Zauwazylem tylko taka zaleznosc ze kiedy mi piszczy pasek klinowy (nadaje sie od wymiany) to zapala sie dioda ze nie ma ladowania i wtedy silnik gasnie lub szarpie, ale mysle tez ze to cos z elektryka, jezeli ktos mialby jakis inne pomysly lub mial podobny problem to niech sie wypowie na forum. Pozdrawiam.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 386 gości