Jaka powinna byc optymalna temperatura silnika??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				boski_13
 - Mały gagatek

 - Posty: 57
 - Rejestracja: czw lip 27, 2006 19:06
 - Lokalizacja: Szczecin i Ostrowiec Św.
 - Kontakt:
 
Jaka powinna byc optymalna temperatura silnika??
tak jak w temacie jaka optymalana temperatura,silnik benzyna 1.8 112km
			
									
									- guti
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 7379
 - Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
 - Lokalizacja: T-Mobile
 - Kontakt:
 
u mnie na starym czujniku  było w polowie skali znaczy sie pionowo, 2mm dalej juz wentylator sie wlaczal. Teraz zmienilem wskaznik czarny ten na kroccu ( bo pokazywal ledwo letni, a wszystko było ok) i pokazuje mi teraz jako normalna temperature brubosc kreski za połowa, no i tak jak poprzednio 2 mm dalej i wichura sie włącza.
			
									
									Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!! 

						
W większości golfików moment otwarcia termostatu to 87 stopni. Więc w trasie jak jest wszystko w porządku z silnikiem to na pewno nie przekroczy tej temperatury(u mnie utrzymuje się w granicy80 stopni). W mieście normalne że może dojść do 90 stopni, korki, światła itp. ale po niedługim czasie powinno spaść.
			
									
									- 
				preker20
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 662
 - Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
 - Lokalizacja: lodz/zgierz
 - Kontakt:
 
no wiadome ze jak sie wiecej stoji niz jedzie to temperaturka bedzie wiekszapiotr2 pisze:ale napewno nie na miesciepreker20 pisze:srodku skali czyli ok 90*
mailem na mysli wskazania podczas normalnej jazdy
pozdrawiam
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]
						- Jacenty85
 - Forum Master

 - Posty: 1019
 - Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
U mnie calutki czas po około 3 kilometrach pokazuje 90 stopni na wskaźniku. VAG pokazuje odpowiednie temperatry w momencie których powinien zalączać się wentylator. Należy też dodać, że wskaźnik na desce ma raczej "charakter poglądowy"a co ciekawsze potrafi się bujnąć o milimetr lub dwa na ostrzejszym zakręcie. Nie należy się na nim za bardzo wzorować jeśli chodzi o wartości dokładne. Powiem trywialnie, że można na nim polegać jeśli wskaże 120 stopni...wtedy STOP. Dokładny odczyt znajdziemy po podłączeniu pod VAG, wówczas temperatura powinna oscylowac w okolicach 90 stopni. Mniej niż osiemdziesiąt to troche za mało (w zależności od samochodu) gdyż wówczas komp może zastosować "inny" czas wtrysku i kąt zapłonu...wiąże się to ze spalaniem.
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości



